לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Fog


If only you knew my dear, How I know my time is near


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


הלוואי שיכולתי להיות "אני" טובה יותר

הלוואי שיכולתי להיות "אני" מוצלחת יותר

הלוואי שיכולתי להיות "אני" שהיא יותר מחברה טובה

הלוואי שיכולתי להיות "אני" שהיא יותר מאחת שמגזימה מכל דבר

הלוואי שיכולתי להיות "אני" שהיא יותר מסתם זיון

הלוואי שיכולתי להיות "אני" שהיא לא תמיד מוצפת בטמטום

הלוואי שיכולתי להיות "אני" שלא מחפשת להאשים את כולם

הלוואי שיכולתי להיות "אני" גם אם הייתי תמיד לבד

הלוואי שיכולתי להיות "אני" שיודעת מה היא רוצה מעצמה

.......(אוסיף בהמשך)

הלוואי שיכולתי להיות "אני".

 

הלוואי שיכולתי להיות אני.

נכתב על ידי Night_Huntress , 17/1/2017 01:49   בקטגוריות דעה, יצירה, יצירתיות, כתיבה, לבד, סיפור, עייפות, פרטי, שינוי, שיר, שירה, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חושבת על סקס עם האקס


מכינה מיץ תפוזים?

חושבת על סקס

 

מכינה קרפ?

חושבת על סקס

 

שמה סוכריות על גלידה של ילד?

חושבת על סקס

 

והחלק הכי גרוע.. שהסקס שאני חושבת עליו הוא לא עם חבר שלי.. אלא עם האקס.

עם זה שאיבדתי איתו את הבתולין...

 

מה יהיה, מה יהיה...

נכתב על ידי Night_Huntress , 29/8/2016 15:21   בקטגוריות דעה, הנאה, כתיבה, לבד, מיניות, עייפות, פרטי, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משעממת ולחוצה


היום הוא היום הראשון של העבודה ואני לא מכירה אפילו את מי שיעבוד איתי..
אני לחוצה

 

והרופא פשוט הפנה אותי לרופא אחר
נהדר

בקושי ישנתי אז אולי אנום

 

התחלתי לקרוא את 'המעניק' באנגלית לבוק ריפורט 

נכתב על ידי Night_Huntress , 7/8/2016 12:31   בקטגוריות בריאות, לבד, שינוי, עייפות, בית ספר, עבודה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכונים לא חשובים לגבי עוד יום לא חשוב


ראינו את הסרט "משחקי חובה" ונהננו!
נראיתי כאילו אני בהיריון עם השמלה

 

הלכתי לישון ב04:00 וקמתי ב08:30 ולא הצלחתי להירדם מאז..
ההכנה למסעדה הייתה כיפית

היה יום טוב

מחר אני הולכת לקנות מתנה לחברה עם גל
הולכת לעוד חברה (סתם לבלות), אף פעם לא הייתי אצלה
ואז ילדת יום ההולדת באה אליי ואני מאפרת אותה!
מנסה לשמור על חיוביות

גל היא סבבה לגמרי
אחרי שחזרנו יחד, דיברנו שעה שלמה ליד הבית שלי..

אימא שלי הלכה לישון ככה שיכולת גם לחזור אחרי 00:30.. בקיצור, היא ממש סמכה עלי הפעם
בדרך כלל היא מביאה לצאת עד 23:00
אולי זה כי היא לא עובדת מחר.. או שזה בגלל כל היין שהיא שתתה במסעדה...

אני אתקלח ואני מקווה שאצליח לקום בבוקר 

נכתב על ידי Night_Huntress , 6/8/2016 01:05   בקטגוריות דעה, הנאה, כתיבה, לבד, עייפות, פרטי, שינוי, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עייפות בסקייפ


אני בסקייפ עם חברה ושתינו גוססות מעייפות
עייפה מכדי לחשוב על איך להרגיש כלפי מחר

 

ישנתי מ06:00 עד 14:30 אז זה ממש מוזר שאני עייפה עכשיו

 

קודם רקדנו והיה כיף בסה"כ

 

אני מורידה איפור והולכת לישון 

נכתב על ידי Night_Huntress , 5/8/2016 02:01   בקטגוריות עייפות, שינוי, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Female Robbery | The Neighbourhood תרגום לעברית


לא מדוייק בכלל, קצת שינויים.. מקווה שתהנו (השיר מצורף בסוף התרגום)

 Female Robbery | The Neighbourhood
שוד נשי/אישה/נקבה | השכונה עוד לא החלטתי!

I think I found hell
I think I found something.
I think I found something in my TV screen.
I think I found out that I have nothing,
That I have nothing in this place for me.
אני חושבת שמצאתי (את ה)גיהנום
אני חושבת שמצאתי משהו.
אני חושבת שמצאתי משהו במסך הטלוויזיה שלי.
אני חושבת שגיליתי שאין לי כלום,
שאין כלום עבורי במקום הזה.
I watched it all in my head, perfect sense.
Don't take me from my bed,
Leave everything that is worth a single cent and just take me instead.
That TV show,
I saw as I fell asleep.
Had me on both my knees,
Praying to whatever is in heaven please send me a felon,
And don't let the police know.
ראיתי את הכל בראשי, היגיון מוחלט.
אל תיקח אותי ממיטתי,
תשאיר את כל מה ששווה סנט ופשוט תיקח אותי במקום.
סדרת הטלוויזיה הזו,
שראיתי תוך כדי שנרדמתי.
גרמה לי להיות על שתי ברכיי,
ולהתפלל למה שנמצא אי שם בגן עדן שישלח לי עבריין,
ואל תגלה למשטרה.
Anything, anything,
Don't tell them anything,
Anything, please.
דבר, דבר,
אל תספר להם דבר,
שום דבר, בבקשה.
Anything, anything,
Don't tell them anything,
Anything, please.
דבר, דבר,
אל תספר להם דבר,
שום דבר, בבקשה.
I think I can tell,
I think I can tell them,
Tell them they were made for me.
I'm thinking they'll know, know it already.
I'm thinking they'll know just about everything,
אני חושב שאני יכול לספר,
אני חושב שאני יכול לספר להם,
לספר להם שהם נוצרו בשבילי/נועדו עבורי.
אני חושב שהם ידעו, ידעו את זה כבר.
אני חושב שהם ידעו על הכל, 
I bet they planned it all out,
Like the shows
Went everywhere I go.
Walked in the store right behind me,
Stood in line right beside me and followed me to my home.
I'm sure they figured it out early on
That I would never run.
That they could shoot but that's no fun,
'Cause then they're killing the stolen son.
אני מתערב שהם תכננו הכל,
כמו בסדרות
הלכו לכל מקום שהלכתי אליו.
הלכו בחנות ממש מאחורי,
עמדו בתור ממש לידי ועקבו אחרי לביתי.
אני בטוח שהם הבינו מוקדם
שאני לעולם לא אברח.
שהם יכולים לירות אבל זה לא כיף,
כי הם יורים בבנם הגנוב.
Anything, anything,
Don't tell them anything,
Anything, please.
דבר, דבר,
אל תספר להם דבר,
שום דבר, בבקשה.
Anything, anything,
Don't tell them anything,
Anything, please.
דבר, דבר,
אל תספר להם דבר,
שום דבר, בבקשה.
We're gonna die...
...אנחנו הולכים למות
I think I found love.
אני חושב שמצאתי אהבה.

נכתב על ידי Night_Huntress , 2/8/2016 16:42   בקטגוריות יצירה, כתיבה, מוסיקה, מוזיקה, שינוי, עייפות, שיר, שירה, תרגום, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא חייבת לספר לך הכל


אני לא חייבת לספר לך הכל.
יש דברים אישיים לכל אחד, אם אני אספר הכל.. ואשתף הכל..
לא תהיה לי מהות. לא תהיה לי אני.
לא יהיה רגע שבו אוכל להגיד לעצמי "זאת האני שרק אני מכירה".

 

אז אל תכעסי.

גם לי יש את העניינים שלי.

 

נכתב על ידי Night_Huntress , 1/8/2016 02:14   בקטגוריות דעה, כתיבה, לבד, שינוי, עייפות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חסרת ערך


הסתכלתי במראה,
ראיתי מבט עמום. 

לחשתי "את חסרת ערך" כאילו ניסיתי לשכנע את עצמי...

אבל כבר ידעתי.

ידעתי שאני חסרת ערך.

נכתב על ידי Night_Huntress , 1/8/2016 02:09   בקטגוריות דעה, כתיבה, לבד, עייפות, שינוי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפילו לא בקטע של סיפרות


שלחת הודעה.
עניתי.
למה לא חיכיתי?


דיברנו.
בערך.
פתאום אין לי ערך?

 


מה שביקשת היה הזוי.

אין לי חרוז שידגיש עד כמה זה הזוי.
לאן נעלמת?


עזבת באמצע השיחה כי סירבתי?

או שפשוט כי כבר לא אכפת לך שזה פוגע בי..?
אתה מבלבל אותי. שולח מסרים סותרים.


או שפשוט חברה שלך סוף סוף התפנתה ולא היית צריך להעסיק את עצמך איתי....?

למה אני ממשיכה לדבר איתך?

כי אתה מחמיא לי פה ושם, ואני, הנערה חסרת הביטחון שואבת את המחמאות הקטנות האלה כמו שואב אבק?
או שאני פשוט חולה על הרס עצמי?
...או שאני סתם חולה?


נמאס לי להרגיש ככה.

נמאס לי ממך.
נמאס לי ממנה (ואני אפילו לא מכירה אותה).

נמאס לי ממני. 


הייתי די שמחה כשלא דיברנו.. אבל גם הייתי שמחה כשדיברנו...

כל כך הרבה "או"..

אולי הגיע הזמן לסיים את זה?
או שאולי במקום לזיין את השכל, אני אעשה משהו עם עצמי? 


 

 28/07/2016

נכתב על ידי Night_Huntress , 28/7/2016 01:12   בקטגוריות דעה, הנאה, יצירה, יצירתיות, כתיבה, לבד, עייפות, פרטי, שינוי, שירה, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Night_Huntress

בת: 24




קוראים אותי
1,205
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNight_Huntress אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Night_Huntress ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)