לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Fog


If only you knew my dear, How I know my time is near


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

משעממת ולחוצה


היום הוא היום הראשון של העבודה ואני לא מכירה אפילו את מי שיעבוד איתי..
אני לחוצה

 

והרופא פשוט הפנה אותי לרופא אחר
נהדר

בקושי ישנתי אז אולי אנום

 

התחלתי לקרוא את 'המעניק' באנגלית לבוק ריפורט 

נכתב על ידי Night_Huntress , 7/8/2016 12:31   בקטגוריות בריאות, לבד, שינוי, עייפות, בית ספר, עבודה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבר בשלום


שכחתי להגיד משהו חשוב בראיון אבל העיקר שזה עבר

מחכה בקוצר רוח למחר

 

קניתי שתי שמלות ואני הולכת ללבוש מחר אחת מהן לחגיגה במסעדה עם המשפחה.

אני ממש אוהבת שמלות.
פשוט אני לא מוצאת כאלה שמתאימות לי כל כך.. על אחרים זה נפלא!
ואני תופשת אותן כמשהו מפואר ואז יוצא שאני לובשת את השמלה פעם אחת וזהו..

 

אחרי זה אני וחברותיי נוסעות לאחת הערים הסמוכות בשביל הסרט "משחקי חובה"
הטריילר ממש עשה לי חשק לראות את הסרט.

ראיתי גם סרטון מתיחה בראיון על הסרט.. מקייסי נייסטט (לא בטוחה איך כותבים את שמו בעברית)

 

הרגע הבנתי שבחגיגה הזאת כולם יחפרו לי על אכילת בשר כי אצטרך לספר למשפחה המורחבת שאני לא אוכלת בשר..

האמת, עם כל כמות הריכולים במשפחה הזאת, כולם כבר בטח יודעים.

כל אלה במשפחה שלוחצים עליי לאכול בשר בטענה שזה בריא הם בעודף משקל.

אני, לעומת זאת, מתנדנדת עלBMI 25 - לפעמים מתחת ולפעמים מעל.

מאז שהפסקתי לאכול בשר, ירדתי במשקל (מעט).. ועודף המשקל הקל שלי ככל הנראה נגרם על ידי המחלה שלי שעדיין לא אובחנה (אגלה רק ביום ראשון מה זה, משכו אותי כל השנה עם החרא הזה.. ואחרי זה גם הרופאה שלי שברה את הרגל. לא שזו אשמתה.. אבל זה מזל רע עבור שתינו..)

 

סרטון המתיחה של השחקנים מהסרט "משחקי חובה", אמה רוברטס ודייב פרנקו:

 

הטריילר לסרט:

 

נכתב על ידי Night_Huntress , 4/8/2016 19:10   בקטגוריות בריאות, דעה, כתיבה, לבד, סיפור, פרטי, שינוי, אהבה ויחסים, אינטרנט, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו מתבשל פה


אז.. יכול להיות שיהיה לי ראיון עבודה

הבלוג הזה כל כך מבולגן

אבל המחשבות שלי יותר

 

כל פעם שאני מדברת איתו זה נגמר בריב

99% מהפעמים בגללי

אני מלכת דרמה

 

סדר האכילה שלי מוזר

אני מרעיבה את עצמי (לא במכוון) ואז אוכלת יחסית הרבה.. לא זוללת ממש

לא מעניין

המ

 

כן

 

נכתב על ידי Night_Huntress , 4/8/2016 17:05   בקטגוריות בריאות, יצירה, כתיבה, לבד, מוזיקה, מוסיקה, פרטי, שיר, אהבה ויחסים, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Night_Huntress

בת: 24




קוראים אותי
1,205
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNight_Huntress אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Night_Huntress ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)