לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

החיים על אוטומציה מלאה או: תוכניות לעתיד


אז החלטתי לחזור בכל הכוח לעסק שלי, שאמור לקום על הרגליים, לפחות עד שאעזוב את הדירה שלי ואת העיר שלי, בסוף השנה. כלומר, עוד 4 חודשים אני חייבת להיות מסוגלת להתפרנס למחייתי מהעסק שלי בלבד, בלי צורך לעבוד כשכירה במקביל.

 

הנה תמונה של מה שהולך להיות:

 

שלב ראשון- החלטתי שהעסק שלי עובד מעשר בבוקר עד אחת. בימים שאני בחופש וגם בימים שאני עובדת כשכירה. אלו השעות.

שלב שני- החלטתי על מדיניות מחירים חדשה שתחסוך לי התמקחויות עם הלקוחות.

שלב שלישי- פרסמתי מודעה באחת מקבוצות הנטוורקינג בפייסבוק שאני חברה בהן, שאני מחפשת מנהלת דפי פייסבוק עם עיצוב הדף, כחבילה.

היא תהיה אחראית על כל הנושא של נראות בפייסבוק והבאת לקוחות משם.

שלב רביעי- כשיתחילו להגיע לקוחות משם (וזה יכול לקרות גם במיידי, כי כשאני עשיתי פרסום בפייסבוק לבד הגיעו לי 2 לקוחות כמעט במיידי והכוונה ללקוחות ששילמו כבר), אני פונה לשירות ההודעות שעבדתי בו כשכירה. השירות הזה יהיה אחראי לכל הקשר עם הלקוחות, החל משליחת הצעת מחיר, תיק עבודות ועד סגירת עסקה ושירות לקוחות, בעיקר מאחת והלאה. השירות יזדהה בשם העסק שלי ולא בשמי הפרטי.
שלב חמישי- מתחילה לבנות סוף סוף אתר חדש, עם תקציב מוגדר. אתר פשוט וייצוגי שיציג  בעיקר מאמרים ותיק עבודות. כלומר, פונה לחברת בניית אתרים ומעצבת שיבנו ויעצבו לי אותו.

שלב שישי- כשהאתר יהיה מוכן, חברת קידום תתעסק בכל הקשור בנראות בגוגל ואינטרנט בכלל ותעבוד בשיתוף פעולה עם מנהלת הדף שלי בפייסבוק. 

שלב שביעי- תחקירנית תחסוך לי את כל הזמן שאני מבלה בחיפושים בגוגל. היא תקבל נושא, למשל "עבודות עץ" ותעשה את המחקר בעצמה. היא לא תקבל מידע על הלקוח למעט תחום העיסוק ותשלח לי באימייל לינקים לאתרים רלוונטים, ואפילו ראשי פרקים אם צריך.

שלב שמיני- במקביל לכל זה, אני פונה למשווקת סדנאות, שתעזור לי לשווק את הסדנה שלי וסוגרת מועדים עם כמה שיותר נשים מרשימת הנשים שהתעניינו באירוח הסדנה בבית שלהן בתמורה להשתתפות חינם בסדנה. הנשים האלו הגיעו אחרי שפרסמתי מודעה בקבוצת פייסבוק אחרת. ההתעניינות הפתיעה גם אותי וזה חוסך לי תשלום למקום ויותר כיף לי להגיע לבתים של אנשים. שירות ההודעות יטפל גם באנשים שרוצים להרשם לסדנה. הם אפילו יכולים לטפל בתשלום לסדנה, בעזרת דף נסתר ומאובטח שאבנה באתר שלי, שרק להם ולי תהיה הגישה אליו, שבו יהיה לינק לתשלום בפייפאל או שירות תשלומים אחר.

וכמובן- רואת חשבון כבר יש לי וזה פוטר אותי מלהתעסק בעניני מס הכנסה.

 

מה שעדיין לא קרה מכל זה לא יקרה מיד ובהחלט יעלה לי הרבה כסף, אבל בזמן שיתפנה לי אחרי שהשתחררתי מכל העיסוק בדברים האלו שאני לא אוהבת, אני אוכל להתרכז רק בלכתוב, שזה מה שאני אוהבת ובלהעביר את הסדנה שלי, שגם את זה אני אוהבת. וחוץ מזה, מדיניות המחירים החדשה שלי תבטיח לי מקסימום לקוחות במינימום מאמץ.

ומאחר שעבדתי בשירות הודעות הזה ואני יודעת שהם יכולים לתפקד כשירות לקוחות לכל דבר, כי שירתתי בעצמי לקוחות שלהם, אני יכולה להגיד שזה בהחלט אפשרי, כי ראיתי עסקים רבים מתנהלים ככה. 

 

אז בהצלחה לי. :-)

 

ובלי קשר לעסק- החלטתי שאני לא אעבור בסוף לבית פרטי אלא לדירה רגילה, עם עוד שותפה אחת או שניים. כשגרתי עם 4 שותפים בחול לא הייתי צריכה להתעסק עם כאבי ראש של תשלומים וכל זה וזה נראה לי יותר מידיי.

 

זהו. יאללה, לעבודה.

נכתב על ידי , 5/8/2014 20:10   בקטגוריות חיים, אופטימי, עבודה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)