לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

דברים שצריך לעשות.


אז עכשיו הודעתי לאמא שעוד חודשיים אני מגיעה אליה.  היא כרגיל קצת עשתה לי מצפון שזה תמיד בא על חשבונה וכל זה, אבל אמרתי לה שלחפש דירה מפה זה פשוט לא פרקטי. 

המטרה היא לחסוך קצת לפני המעבר ובעיקר לחפש דירה ושותפה יותר בנוחות. גם כל התפעול של העסק שלי יהיה יותר פשוט משם מאשר מכאן. 

 

הדברים הבאים שאני צריכה לעשות: 

 

להודיע לבעלי הבית שאני עוזבת

להתחיל למצוא מחליף/ה

כשאמצא מחליף/ה- להודיע לעבודה שאני עוזבת. בעיקרון אני רוצה לתת להם שבועיים למרות שאני יכולה לעזוב מעכשיו לעכשיו- בכל זאת הם בסדר איתי. 

למצוא הובלה במחיר טוב

לארוז (שיא הבעסה)

לבקש ולקבל את המפתח השני מדודה שלי. 

לעשות טקס פרידה מהדירה האהובה הזאת. 

למצוא ערבים לדירה החדשה ולהתפלל שאני לא אצטרך להשתמש בזה. 

למצוא שותפה לחיפוש דירה. 

למצוא דירה חדשה ולעבור אליה. (כן זה בסוף אבל זה הכי חשוב בעצם)

 

וכל זה צריך לקרות לפני ה1.1. כי מבחינתי בתאריך הזה אני כבר בדירה חדשה, עם לפחות שותפה אחת. 

וכל זה כשבאמצע יש את סוכות, כיפור, ראש השנה. לא בסדר הזה. וכל זה כשאני עובדת עד הרגע האחרון. 

וכשאני במקביל צריכה לעשות את כל מה שאמרתי לפני איזה כמה פוסטים שאני אעשה בקשר לעסק שלי. 

עדיף גם שאמצא איזו עבודה זמנית במרכז, כדי לחסוך יותר. 

 

מתרגשת מאוד. וקצת מבואסת כי בכל זאת, להפרד מהלבד הזה לא יהיה לי קל.

אמא אומרת גם שאני צריכה למכור את המיטה. אני אומרת שאם קיבלתי מיטה, אני צריכה להשאיר מיטה. 

כמובן שגם על זה אמא עשתה לי קצת מצפון, התחילה להגיד שההתנהלות הכלכלית שלי לא נכונה ובלה בלה בלה, אבל אני מאמינה באנרגיות ואני לא ארגיש נוח למכור אותה כשקיבלתי אחת בלי כסף כשנכנסתי לפה. 

נכון שהשתמשתי בה פחות משנה, אבל גם ככה היא לא הכי נוחה שבעולם ואין לי בעיה לקנות מיטה חדשה. גם אם במחיר של לדחות את התופים עוד קצת. 

אז מחר הולכת להיות השיחה הקשה באמת של להודיע לבעלי הבית. כי הם באמת חמודים ויהיה לי קשה להודיע להם שאני עוזבת רגע אחרי שהם קנו לי מכונת כביסה, אבל אני מנסה לשכנע את עצמי שהם לא קנו אותה במיוחד בשבילי אלא כחלק מההשקעה שלהם. 

אחר כך לקבוע סוף סוף טכנאי שיחבר את אותה מכונת כביסה, לנקות את הבית ולהתחיל לפרסם בכל הלוחות. 

 

בהצלחה לי. 

 

נכתב על ידי , 9/8/2014 20:25   בקטגוריות אופטימי, חיים, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)