לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

פתאום הבנתי שניצלתי


ניצלתי משוק העבודה. ניצלתי מבוסים שאחרי גיל 40 כבר יתחילו לעקם את האף. ניצלתי ממשכורות מגוכחות שלא מספיקות לכלום.

 

בזה שלמדתי כמה מקצועות, בזה שדחיתי בניית קריירה כלשהי, ניצלתי מתלות במקצוע אחד. 

יש לי סל של מקצועות, שאני תמיד אוכל להעזר באחד מהם. 

אז זה היה נראה למשפחה שלי כאילו אני לא יציבה, כאילו עדיין לא מצאתי את עצמי. 

אבל למעשה, מצאתי את עצמי יפה מאוד, פשוט הייתי עסוקה בלבנות את העתיד שלי. 

 

אני תמיד אוכל לחזור לטפל, אני תמיד אוכל לחזור לסאונד, אני תמיד אוכל לחזור לכתיבה. 

לא משנה מה יקרה, אני תמיד אוכל להתפרנס, כל עוד הגוף שלי מתפקד בצורה סבירה. 

אפילו ניצלתי בכך שאני לא רוצה ילדים. זאת הוצאה שאני לעלום לא אוכל לעמוד בה, בלי לעשות ויתורים משמעותיים. או לזכות בפיס. 

ועכשיו, בזכות אמא יקרה לי, בכלל ניילתי. 

 

תודה לאל, זאת השנה האחרונה שהייתי צריכה להיות לחוצה על עבודה. 

תודה לאל, אני חופשיה. על באמת. 

 

 

איך שזה משחרר, אתם לא מבינים בכלל. 

נכתב על ידי , 2/9/2014 10:52   בקטגוריות חיים, עבודה, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)