לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

אבל למה הכל כשאני עוזבת???


לפני איזה חצי שעה חזרתי מ"ישיבה" אצל בת דודה שלי, שהתעקשה שאני אבוא למרות שאני לא מכירה שם אף אחד. באתי כי אף פעם לא הייתי אצלה ורציתי בעיקר לראות את הבית. היתה לי הרגשה שהחברות שלה לא יענינו אותי, וצדקתי. 

 

אתמול בעבודה הבוסית הודיעה שעושים ערב גיבוש, אחרי שכל העשרה חודשים שאני שם הצעתי פעמיים לעשות ערב גיבוש ושומדבר לא קרה. אז שאלתי אם עושים לי מסיבת פרידה. היום תלו בכניסה דף ואמרו שכל מי שרוצה לבוא שירשום את עצמו. מתחת לרשימת שמות היו הצעות למקומת. אז בקטע של ההצעות למקומות רשמתי- וואלה לא יודעת. 

 

ובשבת חברה החליטה שהיא מנסה לגרום לי להישאר והוציאה אותי לטיול בגולן. היה כיף, וגם התברר שהעולם יותר קטן ממה שחשבתי והיא מכירה את בת דודה שלי (אותה אחת מתחילת הפוסט) אבל זה לא יגרום לי להישאר.. 

 

ואני רק שואלת- איפה הייתם כולכם כל השנה הזאת שאני פה??!? מה התעוררתם עכשיו?

 

 

ובאופן מוזר, מאז שהבנתי שבלוטת התריס שלי משתוללת וכל הדיכאון שלי פשוט קשור לזה, אני כמעט לא חושבת עליה. 

 

 

 

זהו. 

קצת מוזר לי שכולם התעוררו עכשיו. 

עדיף מאוחר.. 

נכתב על ידי , 4/9/2014 00:55   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)