לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

לדעת לוותר


לפעמים צריך לדעת לוותר. להניח בצד. 

לפעמים צריך לדעת להמשיך הלאה. 

 

 

רק מתי מגיע הלפעמים הזה? 

 

היא פגעה בשם שלי. 

זה נקרא הוצאת דיבה. לשון הרע.  

השם שלי התלכלכך. 

 

בחיים לא חשבתי שאני אשקול לשלוח מכתב מעו"ד למישהי שאהבתי (חד צדדית, כדי שהאקסית שלי לא תכנס לסרטים אם היא קוראת כאן) 

בחיים לא חשבתי שאני אתחיל לדבר עם עורכי דין על לתבוע מישהי שאהבתי. 

רק כדי לנקות את השם שלי. 

רק כדי שאני אוכל להפגש עם נשים משם בלי לחשוב על מה יגידו עלי. 

או מה יחשבו עלי. 

לא בשביל כסף. לא בשביל לנצח. בשביל שהשם שלי יהיה נקי. 

 

אבל בתכלס, מה זה יעזור לי? זה נמחק. עוד שבועיים, חודש, חודשיים, אף אחד לא יזכור את זה. 

אף אחד לא ידבר על זה. והיא במילא כל כך מגעילה אותי, שלחשוב על לדבר איתה עושה לי פריחה. 

 

רק אני אזכור את זה. 

וכרגע אני מעבר לכעס.  אולי הוא עוד יחזור אבל אני כרגע מעבר לזה. 

ואתמול והיום הוכיחו לי שאני כבר הרבה אחריה.

כן, גיליתי שיש נשים אחרות בעולם, גם אם הנשים האלו 180 מעלות מהטעם שלי. 

אז האם ההרגשה הטובה שלי מצדיקה את כל ההתעסקות הזאת? 

ואולי הגיע הזמן לוותר? 

ואולי לוותר יהיה לוותר על עצמי, לוותר על השם שלי?

ואולי, כמו שהעו"ד הזהיר אותי, להתעסק בזה דווקא יעמיק את הכתם על השם שלי? 

 

ואני יודעת שאני צודקת. גם אם עשיתי משהו לא בסדר בקטע הזה, אני יודעת שאני צודקת. 

 

בנתיים יש רק מישהי אחת שיכולה לעצור את כל הטירוף הזה ולתת בומבה מילולית על הראש למי שצריך. 

כי אני לא טובה בלתת בומבה על הראש לאנשים. יש אנשים אחרים שיותר טובים ממני בזה.. 

אבל היא גם לא זמינה לי ממש. 

וכן זה לא חכם שאני כותבת את זה כאן, כי אם היא קוראת פה אני חושפת את כל הקלפים שלי. 

אבל אף פעם לא הייתי טובה במשחקים. 

 

מנסה לחשוב, כהרגלי, איך ארגיש לגבי כל העניין הזה בגיל 50, כדי לקבל קצת פרופורציות, ולא ממש מצליחה. 

 

אז האם זה הרגע לדעת לוותר?

הרבה סימני שאלה.. 
משתדלת להתרכז באנשים שאוהבים אותי ומעריכים אותי כדי לא לצאת מדעתי מכל המחשבות האלו. 
נכתב על ידי , 30/9/2014 01:29   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, אהבה ויחסים, אינטרנט, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)