לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

לבחור להפגע


הכל עניין של מיקוד בחיים, של בחירה.

משום מה, נדמה להרבה אנשים כנראה, שלבחור להפגע זה לא טוב.

אולי לאנשים קשה עם אנשים שנלחמים על הזכויות שלהם, אולי קשה להם עם אנשים שנלחמים על הכבוד שלהם.

ונמאס לי. עוד פעם אחת שמישהו יגיד לי לשחרר, אני אשחרר אותו.

כי כמה אפשר לשחרר, כמה אפשר להכיל, כמה אפשר להיות סמרטוט רצפה.

 

נפגעתי. העניין הזה פגע בי. הוא עדיין פוגע בי, כל פעם שאני חושבת עליו.

וכן, אני רוצה לעמוד מולה ולהגיד לה דוגרי, נפגעתי. אני רוצה לראות התנצלות.

וכן, אני בוחרת להפגע מזה. כי אני בחיים לא הלכתי ולכלכתי עליה ככה.

ועוד בפורום הזה. ועוד עם השם גלוי ככה, השם שכולם שם מכירים אותי בו.

 

אז נכון, כולם כבר שכחו, אף אחד בטח לא זוכר על מה מדובר.

לא אכפת לי. זה לא העניין. לפחות, זה לא כל העניין.

העניין שנפגעתי. ואני לא אתן לה להתחמק מזה שהיא פגעה בי.

אני לא אתן לה להמשיך בחיים שלה כאילו הכל בסדר, כאילו זה בסדר גמור מה שהיא עשתה.

זה לא.

זאת הוצאת דיבה, זה לשון הרע, זאת עוגמת נפש.

 

אז כן, אני בוחרת להפגע. אני בוחרת להלחם על הזכות שלי לקבל התנצלות.

אני בוחרת להלחם על הכבוד שלי. שסוף סוף היא תראה שיש לי קצת אגו, מה יש?

 

היא עצמה כבר לא מעניינת אותי. שתעלם מצידי שניה אחרי ההתנצלות. 

הכבוד שלי והזכויות שלי והשם שלי זה מה שמעניין אותי עכשיו.

 

אז אני קצת לא יודעת איך אני אמורה להעביר לה מסר כרגע, כשאסור לי לפנות אליה אישית ולא בא לי להוציא כסף על עו"ד.

וכשכל החברות שלי פתאום הפכו להיות שפנות ומסרבות להתערב, כאילו מה יקרה.

אבל אני אמצא דרך. ורצוי שזה יקרה לפני תחילת השנה האזרחית החדשה.

נכתב על ידי , 28/11/2014 22:56   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)