לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

בשביל מה זה טוב?


כל הסיפור הזה עם אהבה, בשביל מה זה טוב?

 

תראו, הנה אישה שאהבתי, שכיניתי פה יותר מפעם אחת בכינוי אהבת חיי, שחוץ מלהעיף את החברה הכי טובה שלי בשבילה עשיתי הכל.

ועכשיו מה? אני שונאת אותה. שונאת אותה כל כך שאני מרגישה את הוריד פועם כל פעם שאני חושבת עליה.

שונאת אותה כל כך שכשאני אראה אותה ברחוב, אני ארק על הרצפה ואמשיך הלאה. ועל הרצפה, כי היא לא שווה שהרוק שלי ייגע בה בטעות.

 

אז נכון, פה זה לא היה קשר ולא היתה אהבה הדדית. אבל היתה אהבה מצידי. 

אז בשביל מה זה טוב?

 

נכון, היא הצילה אותי, אי אפשר לקחת את זה ממנה. וזה האבסורד הגדול, כי כמה שאני שונאת אותה אני זוכרת לה שהיא הצילה אותי.

שהיא בילתה איתי שעות של שיחות ושבזכותה חזר לי הביטחון העצמי.

וכן, אני שונה לגמרי ממה שהייתי כשהכרתי אותה.

 

אבל אם לא היא בטח היתה מגיעה מישהי אחרת, כי מישהי היתה צריכה לבוא ובמקרה זאת היתה היא.

ואולי אם לא עליה הייתי כותבת על מישהי אחרת, או שהיה קורה משהו בחיים שלי שהיה מוציא אותי מהמצב הקשה שהייתי בו.

 

ואני תוהה אם כל הדבר הזה היה עובד גם בלי שהייתי מאוהבת בה, ועד כמה לאהבה שלי בה היה משקל בכל הסיפור הזה.

 

אז כן, אני רוצה אהבה, וקשר, וזוגיות. מאוד. רק תוהה מידיי פעם עם עצמי בשביל מה זה טוב..

נכתב על ידי , 2/1/2015 10:03   בקטגוריות בריאות, חיים, פילוסופי, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)