לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

תנופה


היומיים האחרונים היו עם פוש ענק על העסק שלי.

יש לי כמה פגישות לשבוע הבא. יצרתי הרבה התעעניינות.

יש שני שיתופי פעולה מעניינים. הרבה ברטרים (קח תן).

הסדנה שלי נראית קרובה מתמיד..

זה משהו שבהחלט גורם לי לאושר, כל העשייה הזאת. 

אוהבת שהיומן מתמלא ושיש טלפונים והתעניינות.

 

ואפרופו יומן, היום קניתי אחד, אי אפשר להסתמך רק על היומן של הפלאפון.

 

והדבר שהכי מפחיד אותי זה החורף. וואלה, שנה שלמה גרתי בצפון לא הרגשתי כמעט שהיה חורף..

עכשיו כשעברתי למרכז הוא החליט להגיע.

רק מקווה שהגשם יתחשב בי.

למשל יום רביעי היתה אמורה להיות לי פגישה. בגלל הסערה הצפויה דחיתי אותה.

לא השתגעתי להסתובב בחוץ כשצפויות רוחות של 100 קמ"ש. ואני עוד במיקום ליד הים.

אני מאמינה שאם היה לי רכב זה לא היה קורה, אבל זה המחיר ואני מוכנה לשלם אותו.

 

ומה שעוד יותר נחמד, זה שהרוב המוחלט של הפגישות מגיעים אלי. אני כמעט לא צריכה לנסוע רחוק.

שזה כיף. וזה משהו שנגיד לא היה קורה בצפון.

 

ועכשיו הולכת לעשות טלפונים להתנדבות קטנה שיש לי בפוליטיקה.

שזה גם כיף.

 

 

אז אפשר להגיד שלהיות עסוקה עושה אותי מאושרת. :)

נכתב על ידי , 5/1/2015 17:00   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי, אינטרנט, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)