לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

כל כך בא לי


בא לי כבר מישהי.

 

כמו שאני אוהבת.

מלאה. 80+- כזה.

עם פנים חמודות.

הפנים זה יותר חשוב תכל'ס.

שתסלוד מסיגריות בדיוק כמוני.

רצוי בלונדינית, לא חובה. 

מישהי שחיה בשלום עם הגוף שלה.

 

שתהיה פריקית.

שתצעק משהו. לא משנה מה. משהו.

שהיתה רק עם גג 4 נשים, יותר מזה זה כבר זנותי בשבילי.

שתהיה צעירה.

שתחשוב כמוני שלהביא ילדים לעולם הזה זה פשע.

בטח שיש כל כך הרבה ילדים בעולם שחיים בלי אהבה.

 

אחת כזאת שיהיה לנו כיף להתנשק.

שתטפח את עצמה, בקטנה.

שתהיה עם עומק.

כזאת שאוכל לדבר איתה עד 4 בבוקר ותמיד יהיה לנו על מה לדבר.

ממצב החסה בשטחים ועד תיאוריות קונספרציות.

מישהי שריכולים זה מוקצה מבחינתה.

מישהי שתבין שתקשורת זה הדבר הכי חשוב בזוגיות.

ואם אין תקשורת אין כלום.

 

חוץ מהעניין של הסיגריות, תארתי פה בדיוק את הדבילית. ואת ההיא שהיתה אהבת חיי ועכשיו היא בערך שנאת חיי. 

לא סתם הן דומות. היו  דומות לפחות, כשהכרתי אותה.

לא סתם התאהבתי בהן. הן הטעם שלי לגמרי.

 

אבל בא לי מישהי. כזאת. בדיוק.

כי זה הטעם שלי.

אני יודעת בדיוק מה אני רוצה.

ואני אשיג את זה.

 

בא לי.

והרצון הזה אוכל אותי מבפנים מרוב שבא לי.

 

יותר מידיי זמן בלי, אני כבר משתגעת.

 

טוב, פעם שלישית גלידה. אולי.

נכתב על ידי , 29/1/2015 22:19   בקטגוריות גאווה, חיים, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)