לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

היום האחרון של השנה העברית


כי מחר כבר ערב חג.

והאמת, אני שמחה שהיא נגמרה.

 

אם זו היתה שנה טובה או לא? אני לא יודעת לענות.

היתה שנה מעניינת. פרצתי דרכים חדשות בעסק שלי, שברתי שיאים קטנים, הגעתי לתובנות מעניינות.

 

ניתקתי קשרים עם אנשים שכבר לא מתאימים לי בחיים, חידשתי קשרים עם אלו שכן ואפילו כבר לא רוצה סולחה.

עברתי דירה למקום שחשבתי שיהיה לי יותר טוב בו. בנתיים אני פה כי בעיקר אין לי ברירה אחרת כרגע, כי לחזור לצפון זה בלתי אפשרי ואין מקום אחר שבאמת הייתי רוצה לגור בו.

 

הגשמתי חלום ואימצתי חתול, לגמרי במקרה למרות שאין דבר כזה מקרה והוא הכי חמוד ונסיך שבעולם למרות ההתחלה הלא פשוטה.

 

היתה שנה מעניינת שטוב שנגמרה, והיא נגמרת בבום חיובי לגמרי, למרות כל המשברים והדכאונות שהיו במהלכה.

 

בהרבה מובנים הרבה יותר טוב לי בחיים ממה שהיה לי כשהשנה התחילה ואני לגמרי הרבה יותר אופטימית וחיובית ממה שהיה אפשר לצפות.

 

זהו, הולכת לנצל את שארית היום הזה לדברים חיוביים. :)

 

נ.ב.

רק לי הזוי שכמעט ערב ראש השנה והנושא החם עדין לא השתנה?

נכתב על ידי , 12/9/2015 18:10   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)