לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

טוב, נמאס לי כבר


באופן רגיל אין לי שגרה בחיים שלי, ואני מאוד אוהבת את זה ועדיין, החגים האלו יותר מידיי בשבילי. כולם אומרים לי שהם ידברו איתי אחרי החגים.

ואני כבר רוצה לחזור לשגרה הלא שגרתית שלי. לשגרה שאשכרה אפשר לעשות בה דברים.

לקדם את העסקים שלי. לעשות סידורים שאני צריכה בקשר לדירה. להחליט אם אני עוזבת או לא (טוב, את זה אפשר גם בחגים אבל למי יש ראש לשיחות רציניות בחגים? בטח לא לאמא שלי), ואם אני עוזבת אז להתחיל להריץ עניינים ואם אני לא עוזבת אז להתחיל להריץ את השיפוץ כי ככה אני לא יכולה להמשיך לחיות. אני מרגישה שאני אשכרה גרה ברחוב. רבאק, השכן שלי משתעל ואני שומעת את  זה. השכן מלטה. למה אני צריכה לשמוע את השכנים שלי משתעלים לעזעזל?

 

יש לי כל כך הרבה מה לעשות. אני רוצה למצוא מעצבת גרפית. אני רוצה לדבר עם כל מיני אתרים (מקומות) לגבי אירוע שאני רוצה לעשות בעסק, שהיה אמור להיות במקום פתוח אבל אופס, מזג האוויר דפק אותנו חזק וירד גשם, אז צריך להעביר את זה למקום אחר. וצריך למצוא מקום סגור שלא יקח כסף כי זה אירוע חברתי. מישהו אולי מכיר מקום סגור כזה באזור המרכז שלא ייקח כסף? יש 77 נשים שעשו אטנדטינג אם ככה כותבים את זה, אז צריך מקום מספיק גדול, כי גם אם רבע יבואו באמת זה יהיה מגניב לאללה.

אני רוצה סוף סוף לבנות את האתר שלי. חצי מהטקסט לאתר כבר כתוב, רק צריך למצוא מעצבת שתעצב לי אותו. כזאת שתבין שאין לי שקל על התחת.

אני רוצה לדבר עם אנשים בקשר לעסק החדש יחסית שלי של המוצרים שאני כל כך מתלהבת ממנו.

 

אני רוצה לסדר כל מיני ענינים עם ביטוח לאומי. ולקדם את הדרכון האירופאי שלי, למרות שכבר אין ממש מה לחפש באירופה עם כל הפליטים, עדיין זה יהיה נחמד שיהיה כזה בכיס. חוץ מזה שזה חלום שהגיע הזמן להגשים ומדובר בסך הכל בכמה מסמכים כרגע אז למה לא.

אני רוצה למכור את המחשב הנייח שלי (מישהו רוצה לקנות מחשב?), למרות שזה ממש קשה לי רגשית, כי יהיה לי הרבה יותר קל ונעים עם מחשב נייד.

אני רק אצטרך להזהר ממש כי המחשב הנייד הקודם גמר את חייו כשנתתי לו כאפה אחת יותר מידיי חזקה. כן, אני אלימה למכשירים. אני צריכה להרגע עם זה. יש לי כבר 2 טאבלטים מרוסקים מכאפות שנחתו עליהם בעצבים.. לא כיף.

 

בקיצור, יש לי המון מה לעשות. אני רק צריכה שאנשים יפסיקו להגיד לי אחרי החגים, כדי שאשכרה אוכל לקבוע פגישות ואשכרה אוכל לעשות כסף.

יש לי מטרה להגיע החודש ל10 פגישות הדרכה, כל אחת מהן 3 שעות. זה לא בלתי אפשרי.

 

אני גם שוקלת ללמוד תטא הילינג. הדבר הזה מדהים באמת. אולי אמצא מורה שתבין שאין לי גרוש על הנשמה ותאפשר לי לחלק למליון תשלומים.. הטיפול הזה עושה פלאים ואני מרגישה את זה בעסק שלי. אני בטוחה שאם לא החגים האלו הייתי מגיעה למטרה שלי הרבה יותר מהר.

 

מחר, תגיע כבר. בא לי שגרה.

 

נכתב על ידי , 5/10/2015 16:47   בקטגוריות חיים, אופטימי, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)