לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

עוד פריט מצא בית חם


אצלי הוא היה בארון, אצלו המגבר הזה יעבוד כנראה.

דמיינתי את האיש הזה, שנפגשתי איתו היום ואני לא מכירה, מנקה את המגבר מחבר אותו לגיטרה ואשכרה משתמש בו.

כיף. ובחנויות הוא היה משלם עליו כפול.

 

זה משחרר ממש. כבר פריט שני שאני מוכרת. ועוד היד נטויה.

אני רוצה להגיע למצב שאשתמש בכל מה שיש לי. ואם לא השתמשתי במשהו שנה שלמה- הלאה, למכור.

 

ועל הדרך שילמתי בעזרת הכסף שקיבלתי עליו את חשבון הגז שעמד לי כבר חודשיים. נשאר רק חשמל וסיימתי עם החשבונות להחודש.

 

אתמול קיבלתי כל כך הרבה תובנות, בעיקר בזכות איזה מדריך שקראתי. מדריך מעולה, מהאלו שמחלקים חינם כדי לבנות רשימת תפוצה. 

אבל הוא באמת נתן ערך וגרם לי לחשוב.

התעוררתי בחמש בבוקר מאיזה רעש, ואז באה לי תובנה ענקית בעסק ולא הצלחתי לחזור לישון.

ועכשיו אני יודעת מה המוצר החינמי שאבנה. רק צריך לבנות אותו. 

 

הדף העסקי החדש שפתחתי ביום חמישי מתקדם יפה. למדתי לקח מהדף הקודם ועכשיו אני מבקשת מאנשים שאני מכירה להגיב ולעשות לייק לפוסטים כדי שהם יגיעו להרבה יותר אנשים. סוג של לרמות את פייסבוק אבל בתכלס כולם עושים את זה.

מקווה שיגיע היום שאוכל להפסיק לבקש והתגובות יגיעו מעצמן. 

וגם הלקוחות.

 

חוץ מזה הגשם הזה בחוץ עושה לי טוב. והייתי רוצה להגיד שבא לי לתבוע את חברת חשמל אבל אין לי על מה, טפו טפו אין לי נזק.

רק שלא אפתח איזה פה, עין ושאר אברי גוף.

 

ובא לי שוקו חם. סמיך. טעים. כזה משמנת שמרתיחים ולתוכה ממיסים קוביות שוקלד.. ואין שמנת ואין שוקולד. בעסה.

מחר לקנות.

 

מחר בכלל קניות. מזל שעוד כמה ימים אני מקבלת כסף.

 

חייבת להביא לקוחות כבר. חייבת.

 

מקווה שזה יקרה מהר.

 

ועד אז, ערב גשום וחמים שיהיה לכם. המזגן אצלי כבר עבר לחום.

נכתב על ידי , 26/10/2015 20:52   בקטגוריות חיים, אופטימי, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)