לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

איזה אושר!


הצלחתי לשכנע את אמא ומחר נוסעת כבר להתחיל לחפש דירות.

חוזרת לעיר שאני מאוד אוהבת ומאוד מחוברת אליה, שגרתי בה כבר, אבל לא העיר שעזבתי שנה שעברה.

כן, אני מסתורית משהו.

 

אחרי לילה מהגהנום שעברתי בזכות זבל העופות שגרה בקומה מתחתי, ואחרי בוקר מהגהנום בזכות עוד שכנה שלמרות שקצת אפשר לדבר איתה היא עדיין מהגהנום, אני סוף סוף מתחילה לחייך ולנשום.

סוף סוף לדעת שהדברים מסתדרים.

 

ולא רק זה, חברה טובה שהיתה גרה בעיר שעזבתי לפני שנה תגור עשר דקות ממני, בעיר אחרת, אז שוב נהיה דיי שכנות ויהיה כיף. חוץ מזה גם שקרוב משפחה שלי ואשתו גרים שם.

 

יש לי הרגשה טובה לגבי כל העניין. ומאחר שהפעם כל עניין הקנייה מכירה עלי, אני ממש מקווה שהאינטואציות שלי יעבדו טוב.

כי זאת פעם אחרונה שאני יכולה לעשות את זה, בשנים הקרובות.

חבל רק שבזכות זבל העופות שבקומה מתחתי אני אתקשה מאוד למכור את הדירה הזאת בסכום שאני רוצה ויכולה לקבל עליה אם היא לא היתה גרה שם.

ולמה היא זכתה לכינוי זבל עופות? כי היא התחילה לקלל אותי ואת אמאאמא שלי על זה שהזמנתי להם את המוקד כשהם עשו מסיבה בשתיים בצהריים בסוכות, הבנים שלה הצטרפו והתחילה חגיגה שלמה שנגמרה בלי נפגעים רק בזכות זה שכל זמן שהזבל קיללה אותי אני המשכתי לדבר עם השכנה שעוד איכשהו אפשר לדבר איתה, בלי להתרשם יותר מידיי שמסביבי 3 אנשים שמקללים אותי ואת כל המשפחה שלי לדורותיה ואיזה אידיוט אחד שנצמד לי לחיים רק כדי להתגרות בי ולראות אם אעיז להעיף אותו ממני. לא העפתי אותו ממני והמשכתי להתעלם ממנו, אבל אם הייתי מקליטה את כל הסיטואציה שלושתם כבר היו במעצר ולא אכפת לי שלפי הגיל שלה הזבל עופות יכולה להיות אמא שלי .

בלי קשר, נראה לי שבמוקד כבר מזהים את הקול שלי מרוב הפעמים שהתקשרתי אליהם. אני לא זוכרת דירה אחת שבה הזמנתי את המוקד כל כך הרבה פעמים. רק השבוע הזמנתי אותם פעמיים כי הפריעו לי לישון.

 

בקיצור, שכונה שאני מאוד מאוד אשמח להפרד ממנה, אפילו שהיא נוחה מת"א.

חוץ מזה, היום גם חשבתי על הרעיון הגאוני מאוד, לקנות דירה שאפשר לעשות בה יחידת דיור נפרדת. מה שנקרא- לפצל. כן, הרבה כאב ראש ובלגאן וצריך להקפיד לעשות את זה חוקי כי אחרת חבל אבל בן דודה שלי עשה את זה ועכשיו הדייר שם משלם לו את המשכנתא, כך שאם אני אוכל להעתיק את המודל הזה, אני אוכל למעשה לגור שם בחינם לגמרי, כי כרגע אני מחזירה לאמא שלי בערך חצי מהקצבה ואז אולי יהיה לי קצת כסף לנשימה. 

 

אז מחר הולך להיות יום ארוך מאוד והלילה אני ישנה אצל אמא כדי ששום זבל עופות לא תפריע לי לישון. אני מקווה שהחתול יהיה בסדר כי אני חוזרת מחר מאוד מאוחר.

 

כיף לי עכשיו הרבה יותר ממה שהיה בתשע בבוקר.

נכתב על ידי , 31/10/2015 15:25   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)