לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

ימים עמוסים ונהדרים


מרגישה שהשלושה ימים האלו מאז תחיחלת החודש הם כמו חודש שלם.

לא סתם תליתי תקוות בפגישה הזאת. היא באמת לימדה אותי המון והיא הולכת לעזור לי בשיווק של העסק שלי עד שאעמוד על הרגליים. נתנה לי המון שיעורי בית שאת חלקם כבר עשיתי וחלקם בעבודה. 

 

אתמול ישבתי עד איזה חצות לעבוד על הרעיון החדש שלי, והתקדמתי בקצב שהפתיע אפילו אותי, אני תכף מסיימת עם הטיוטה. 

כשזה יהיה מוכן זה יעבור לעיצוב וקדימה לשיווק.

 

לקחתי על עצמי משימה, בנוסף לכל שאר המשימות- לדבר כל יום עם 20 אנשים לפחות, ככה סתם אנשים ברחוב, להציג להם את מה אני עושה ולשאול מה הם הבינו מזה. הכי טוב לקבל פידבק מהשטח, ובגלל שלכולם יש מישהו שהם מכירים שיש לו עסק או שלהם בעצם יש עסק, אולי אפילו ייצא לי מזה לקוח או שניים.

גם יצאתי באיזשהו מבצע של חבר מביא חבר שגם בו אני תולה תקוות רבות, כי לדעתי לפחות זה מבצע מאוד אטרקטיבי.

 

היום נוסעת שוב לראות דירות. עוד לא 11 וכבר דיברתי עם איזה 6 מתווכים, קבעתי עם 2 דירות ובטח אעשה סיבוב באזור ואולי אמצא עוד.

 

מרגישה שמשהו גדול השתחרר שם ומרגישה שהולך להיות טוב.

לחשוב שרק בשבת בבוקר הייתי בייאוש טוטאלי.. כנראה שהמשהו הזה זה התקווה שעוד חצי שנה אני כבר לא באזור הזה.

 

כיף לי :)

נכתב על ידי , 3/11/2015 10:45   בקטגוריות חיים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)