לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

דילמה לא פשוטה עומדת לפני


למי שלא יודע/ת, אני צמחונית. יותר נכון, חצי צמחונית. כי בכל זאת אני חוטאת מידיי פעם בנקניק/ה, שניצל של אמא ודגים. דגים זאת בכלל אהבה גדולה שלי. קשה לי לוותר עליהם, סבל או לא סבל.. מה שכן משתדלת להפחית.

 

הייתי היום בראיון בחנות בגדים כלשהי, שמכרת גם מוצרי עור, לתפקיד מחסנאית, מה שאני מחפשת בין היתר.

וזאת הדילמה. מצד אחד- חצי צמחונית. לא מכניסה עור אלי הביתה. לא קונה בשום חנות שמוכרת מוצרי עור.

כמובן שגם כל המוצרים שאני משתמשת בהם לא נוסו על בע"ח.

 

אבל אני כן אוכלת במסעדות שמגישות בשר. הרי כמעט אין מסעדות על טהרת הצמחונות בלבד.

אז מה ההבדל בין לאכול במסעדה שמגישה בשר בין היתר, לבין לעובוד בחנות שמוכרת מוצרי עור?

 

ומאחר שאני גם מחפשת עבודה כשוטפת כלים, עד כמה להגביל את עצמי? הרי בעניין הזה אני אהיה מאוד מוגבלת, כי כאמור אין הרבה מסעדות על טהרת הצמחונות. לא מכירה הרבה כאלו לפחות.

 

ומצד שני, אני צריכה כסף. ממש צריכה כסף. כלומר, לא עד כדי כך צריכה כסף כדי שאלך לעבוד בזנות, אבל מה ההבדל בין זה לבין למכור את העקרונות שלי תמורת כסף?

 

נכון, צריכה לראות אם בכלל יקבלו אותי, ועדיין זה נכון גם הלאה. עד כמה לוותר על העיקרון הזה?

 

מה אתם הייתם עושים?

נכתב על ידי , 30/11/2015 18:27   בקטגוריות חיים, פילוסופי, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)