לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

הלוואי שהייתי יכולה


לסמס לך עכשיו שאני גמורה מעייפות כי עבדתי כל היום והייתי שם לבד לגמרי והיה לחץ מטורף  ואני דווקא סבבה עם זה כי סוף סוף אני מרגישה שיש לי גוף והסתדרתי אחלה למרות כל הלחץ. 

ואז לשאול אותך אם בא לך לבוא לסקייפ. למרות שאני נראית כמו הצרות שלי, כי ההורמונים שוב השתללו החודש. 

ובטח היית אומרת לי שגם את גמורה מעייפות. או שדווקא היית מתחברת.

 

הלוואי שהייתי יכולה לצחוק איתך על העבודה, לספר לך שיש עוד כמה צמחוניות חוץ ממני שם (למרות שאני בכלל חציצמחונית), להראות לך תמונות של החתול המקסים שלי, שאני ממש מרחמת עליו כי אני רואה כמה הוא רוצה לצאת החוצה וכי הוא רוב היום לבד בבית הקטן הזה.

 

הלוואי שהייתי יכולה לשמוע אותך אומרת לי חג חמישי שמח (את הכרת לי את הביטוי הזה), ולהתפלא כמה מהר הזמן טס, כי נראה שרק אתמול נפגשתי עם 2 חברות בקניון ההוא בת"א, רק שזה היה ביום שני. והנה אנחנו כבר ביום חמישי.

 

הלוואי שיכולתי לעשות את זה.

 

הלוואי שהייתי יכולה להחזיר את הגלגל לאחור.

 

לא בטוחה אם חבל או לא.

 

פתאום מתגעגעת אלייך. פתאום מתגעגעת לשיחות שהיו לנו. 

 

בטח יעבור לי.

 

ובנתיים מזל שעדיין יש ישרא כדי לפרוק.

נכתב על ידי , 17/12/2015 19:29   בקטגוריות גאווה, חיים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)