לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

מה יש לי בארץ?


את השאלה הזאת שאל אותי היום האחראי שלי בעבודה. השיחות שלנו מעניינות וכבר כתבתי שאני מאוד אוהבת לדבר איתו. כמה חבל שהוא גבר, אם הוא היה אישה כבר הייתי מתאהבת בטח. 

אמרתי לו שבתכלס, אין לי כלום,  חוץ מהמשפחה וחברות.

ובתכלס, לא השגתי שום דבר ב32 שנות קיומי, חוץ מהלימודים שלי. הדירה שלי היא בזכות אמא שלי. אין לי חסכונות. אין לי שום דבר ליום שחור. ואפילו אין לי ביטוח כי אני לא מאמינה בחברות ביטוח, הן בטוח ימצאו תירוץ להתחמק מתשלום עם כל הבעיות שלי.

 

בתכלס, למה להשאר פה? מה טוב לי כל כך פה? נכון, באירופה מפחיד עכשיו, אבל גם בארץ מפחיד. ונכון שבחו"ל אין לי אף אחד, אבל תמיד אפשר להכיר. תמיד אפשר ליצור קשרים. ואם תהיה לי בת זוג זה בטוח יהיה יותר קל.

 

אני הרי יכולה למכור את הדירה שלי, ברווח די טוב, וברווח הזה (אחרי שאמא תכסה חלק מהמשכנתא) לכסות את החובות שלי, לסדר את הדרכון האירופאי שלי ולעוף מפה.

 

אבל מה אז? אז הגעתי לאנגליה ו? מה אעשה שם? שוב לעבוד בעגלות?

 

מרגישה פתאום כאילו כל האפשרויות פתוחות. ומרגישה גם שהשתנתי קצת. כמה חלומות הפכו פתאום ללא רלוונטיים. למשל אני כבר לא רוצה להיות מורה לתופים.

 

תקופה של מחשובת ותהיות על החיים ובנייה של עצמי מחדש.

נכתב על ידי , 27/12/2015 17:22   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)