לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

ימים ארוכים עוברים על כוחותינו


מלא פוסטים רצים לי בראש. חוזרת הביתה מאוחר, אין לי כוח או חשק לשבת מול המחשב.

 

נכנסת לתקופה לחוצה עד אוקטובר. במטרה אחת- לחסוך כמה שיותר כדי להחזיר כמה שיותר מההלוואה המעיקה.

 

קצת עצוב לי על החתול שלי שיושב לבד בבית כל היום. זה חתול שרגיל וצריך חברה, אבל אני לא יכולה לעשות כלום בנידון כי אי אפשר לשחרר אותו בשכונה הזאת עם ה"ילדים" פה, ואני לא יכולה להביא עוד חתול כשאני לא בבית כל כך הרבה שעות כדי להשגיח שהם מסתדרים.

 

יש אופציה לעבוד מהבית, אם יאשרו לי זה יהיה נפלא, אבל כרגע אני לא יכולה עדיין להציע את זה. רק אחרי שאשלוט לגמרי בחומר.

אם יאשרו לי זה יהיה נפלא. ככה אוכל לשלב ולעבוד גם וגם.

 

העבודה עצמה משעממת טילים, אבל השכר הגבוה מאוד מפצה על זה, וגם העובדה שזאת עבודה עונתית, כך שאחרי אוקטובר כנראה שאצא לחל"ת. זה די נחמד.

 

ועכשיו אני מחכה שהחתול יירדם כדי שואכל לשטוף רצפה ולהכין לעצמי לאכול. מעניין מתי זה יקרה.

 

שבת שלום לכם.

נכתב על ידי , 17/6/2016 12:42   בקטגוריות חיים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)