לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

איך עושים את זה?


שוב הצלחת לבלבל אותי. כל כך הרבה מחשבות רצות לי עכשיו בראש. וזאת אפילו לא היתה הופעה שלך.

למה אני עדיין מגמגת כשאני מדברת איתך? למה אני לא יכולה לדבר איתך רגיל?

 

עשר שנים שאני מסתכלת עלייך מלמטה. עשר שנים שאני רוצה להיות כמוך. בשיעורים איתך זה היה מרוץ בלתי פוסק, להגיע לרמה הלא אפשרית שלך. לא אפשרית מבחינתי.

היחידה בחיים שלי שאני מסתכלת עליה מלמטה. חשבתי שאולי זה בגלל שאת יותר מבוגרת ממני ויש לך פור של שנים עלי, מה לעשות, אבל כולם שם בחבורה יותר מבוגרות ממני. אז למה איתן אני מדברת חופשי ורגיל והכל טוב ורק כשאני מגיעה אלייך פתאום אני מתחילה לגמגם ולהיות מודעת לעצמי?

 

ואין לי מושג, באמת שאין לי מושג, אם את מדברת איתי סתם כי את נחמדה, או כי בא לך לדבר איתי.

כותבת כאן כי אין סיכוי שאת קוראת פה, אין סיכוי שיש לך זמן לשבת לקרוא בלוגים. אני מאוד אופתע אם את בכלל יודעת על האתר הזה.

 

הלוואי שהייתי יכולה לדבר איתך על כל זה במקום לכתוב פה. הלואי שהיית יכולה לענות לי. הלוואי שהייתי יודעת איך את מסתכלת עלי ואם הדיסטנס הזה בנינו זה כי הייתי מאוהבת בך או כי הייתי תלמידה שלך או גם וגם.

 

עשר שנים אני מנסה בכל דרך אפשרית להכנס לכל החבורה הזאת. להיות חלק מהן. אבל זה תמיד רגל אחת בפנים רגל אחת בחוץ.

 

ונמאס לי. אני רוצה לדעת. אני רוצה לדבר איתך על זה. אני רוצה לשבור את הדיסטנס. אני מתה לדעת איך את רואה אותי.   רק שאין לי מושג איך עושים את זה. אני לא יכולה להגיד לך "היי דבילית יקרה, אני צריכה לדבר איתך". זה יהיה דרמטי מידיי. ואני לא יכולה לשאול אותך דוגרי כי מה הקשר?

 

 

אוף, טעות חיי בכל מה שקשור לקשר הזה זה שהלכתי ללמוד אצלך. חשבתי שזה יחזק את הקשר בנינו. הרי הכרנו לפני שלמדתי אצלך.

איזו טעות.

 

הו, לו רק היית קצת פחות המורה שלי.

 

 

לילה טוב לך.

נכתב על ידי , 22/6/2016 01:56   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, אופטימי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)