לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

כנראה שאני לא אחזיק שם עוד הרבה


כבר אין לי כוח להתפטר ממקומות עבודה. אבל אני לא מסתדרת חברתית שם, עדיין בודקים אותי שם, זאת עבודה עונתית כך שאין לי מושג מה יהיה אחרי אוקטובר, 9 שעות משמרת כך שאין לי זמן לכלום ואני מגיעה הביתה באיזה 8 בערב ועכשיו גם רוצים שאגיע ב8. אין מצב בעולם. חוץ מזה שהעבודה עצמה משעממת טילים.  העיקר שחיפשתי מוקד כדי שיהיו לי קצת חיי חברה, כי במוקד מכירים אנשים. לא במוקד הזה, מסתבר.

 

בקיצור, היה נחמד ונחמד שהיה, רק שאין לי כוח שוב להכנס לסרט של לחפש עבודה. עדיין לא אמרתי להם כלום אז יש לי עוד קצת זמן לחשוב מה שכן אם אני עוזבת זה בסוף החודש. לא רוצה להתחיל שם חודש חדש, מה גם שיום ההולדת מתקרב בצעדי ענק ואין לי כוח להתחנן לחופש ביום הזה.

 

איכשהו זה מתקשר לי עם כל מה ש(לא)הולך עם כל האהבות החד צדדיות שלי.

 

נראה לי שאני צריכה לבדוק עם עצמי כמה דברים.

 

תכל'ס, מה שבאמת בא לי זה לעוף מכאן לאיזו חצי שנה.

 

כמה חבל שאין לי כסף ואני לא באמת יכולה להפרד מהחתול שלי לחצי שנה.

 

ובנימה זאת- יום חמישי שמח.

נכתב על ידי , 23/6/2016 22:41   בקטגוריות חיים, אהבה ויחסים, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)