לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

מה שלומך?


השאלה הפשוטה הזאת. מה שלומך? אף פעם לא שאלתי אותך את זה.

לא במפגשים, לא בטלפון, לא בפייסבוק ולא בכלל.

 

תמיד התחלתי שיחות כאילו דיברנו לפני רגע. כאילו זה מובן מאליו שתעני לי. אף פעם לא התעניינתי בך באמת.

כלומר, כן, שאלתי שאלות. אבל לא התעניינתי.

אפילו לא שאלתי אותך מה קורה, אבל זה רק כי השאלה הזאת כל כך שנואה עלי. כאילו, מה צריך לקרות?

 

 

ועכשיו כשאני חושבת על זה, אני קצת מתביישת בעצמי.

אולי בגלל זה את מרשה לעצמך להעלם באמצע שיחות. אולי את מנסה להראות לי שזה לא כל כך מובן מאליו שאת עונה לי בכלל..

 

ואולי אף פעם לא שאלתי אותך את זה כי תמיד היחסים שלנו מקצועיים כאלו. אז לא צריך לשאול מה שלומך כי זאת שאלה אישית, אחרי הכל.

 

אולי ואולי ואולי ואולי.

 

אולי אני פשוט אשאל אותך את זה. מה שלומך, דבילית יקרה?

 

טוב, כאן זה קל לכתוב את זה. עכשיו צריך לנסות את זה בשיחה.

נכתב על ידי , 25/6/2016 16:20   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)