לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2016

טוב שמעו זה מפחיד


הדיקציה שלי הפכה להיות כל כך גרועה כשאני מתרגשת או לא בטוחה בעצמי, שאני לא מבינה את עצמי.

ככה זה היה בעבודה לשעבר שלי. חזרתי על כל משפט איזה 4 פעמים. מפחיד.

עכשיו חברה טובה אומרת לי שגם לה זה קורה בזמן האחרון כשהיא עייפה.

זה מפחיד ואין לי מושג מאיפה זה בא. תמיד היו לי בעיות דיקציה, עם כל שיעורי פיתוח קול שלקחתי, אבל אף פעם לא ברמה הזאת.

לעוד מישהו יש בעיות דיקציה בזמן האחרון? אולי זה משהו באוויר..

 

אתמול שוב גמגמתי לדבילית. אני מנסה להוציא משפט מהפה ולא מצליחה. ועם כל היתר דיברתי הכי שוטף בעולם.

זה היה מביך. מתי לעזעזל אני אפסיק לגמגם מולה?

רבאק היא כולה 5 שנים מעלי, מה הביג דיל?

אני חייבת לעבוד על עצמי בקטע הזה. בדחוף.

 

חוץ מזה שאתמול הייתי בפאב סטרייטי. זה לא קרה מאז התיכון בערך. אבל היתה אווירה מגניבה ואיך שנכנסתי היה את אלה של היהודים, אז זו כבר היתה התחלה טובה. היה כיף.

 

ואחרי שסיפרתי אתמול לכל העולם ואחותו על התוכנית שלי, אין מצב שאני לא עושה את .זה. רק נשאר לי להחליט איפה למקם את זה ויאללה לדרך.

 

בנתיים, שתהיה לנו שבת שלום.

נכתב על ידי , 1/7/2016 11:12   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי, אהבה ויחסים, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)