לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2016

החיים זה דבר שברירי


וצריכה לזכור את זה טוב טוב.

רגע אחד אין לך כלום בחיים- העסק שלך לא מצליח, החברות שלך נעלמות כמו זבובים, את מחליפה עבודות כל חודשיים,  אין לך שקל על התחת ואת נאלצת לבקש עזרה כספית מחברות כי כבר לא נעים לבקש מאמא.

ורגע אחרי זה את מוצאת דירה מדהימה בעיר שאת אוהבת, עם בעל בית שנשמע שתסתדרו מעולה ושלא דורש הרבה, בערך שבוע אחרי את מוצאת עבודה מדהימה והכי מפרגנת ביקום, ופתאום כל החברות שלך, שלא באו אלייך כשגרת מחוץ לגוש דן כי זה רחוק וכי אין סיכוי שהן יזיזו את התחת שלהן וישקיעו בך שעה וחצי נסיעה, מתחילות פתאום לרצות לבוא ולהתנחל בדירה המממת שלך.

 

והכל כל כך שברירי. וזה כל כך מלהיב ומפחיד. כי הכל יכול להעלם ברגע.

מילה אחת לא במקום ובום העבודה כבר לא תהיה, מילה אחת לא במקום ובעל הבית מעיף אותך.

אולי בגלל זה אני לא מצליחה להשכיר את הדירה שלי. כי רק זה כרגע הורס את הגל הזה שהתחיל לי בחיים.

אולי החיים מראים לי מי פה הבוס. ואולי זאת תזכורת לזה שכל פעם שאני מקשיבה לאמא שלי, אני רק נדפקת בחיים. כי הרעיון לקנות לי דירה בא ממנה. אני בכלל לא חיפשתי וכשחזרתי מהצפון הייתי בוויב של לגור ברמת גן עם שותפות.

הדבר היחיד שבזכותו אני לא מצטערת על הסיפור הזה זה החתול המדהים שלי, שאם לא הייתי עוברת לדירה שאני עדיין גרה בה עכשיו (עד המעבר), לא הייתי מכירה אותו.

 

אז אני מנסה לצנן את ההתלהבות שלי מכל מה שקורה לי בחיים ולהזכיר לעצמי שהכל שברירי. שבבת אחת אני יכולה למצוא את עצמי שוב במצב הקודם ושאני צריכה להיות מחושבת.

ונכון, יש לי את הקצבה ואני תמיד יכולה להכניס שותפה לדירה. ועדיין. צריכה להיות זהירה. ולזכור תמיד שהכל יכול להשתנות ברגע.

 

ולעבור דירה זה כזה כאב ראש. לא יודעת למשל אם קודם להעביר את החתול לדירה החדשה בלי המובילים ולתת לו להתרגל קצת, או להשאיר אותו בדירה הישנה. מניחה שאפתור את זה ברגע האחרון.

 

 

בנימה זאת, שבת שלום שתהיה לכם.

נכתב על ידי , 12/8/2016 22:13   בקטגוריות חיים, פילוסופי, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)