לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016

איך להגיד שאת לא רוצה ילדים ולצאת בחיים


פשוט מאוד, להגיד שאת רוצה לאמץ. במילא זה עולה כל כך הרבה כסף וכרוך בכל כך הרבה בדיקות, שהסיכוי שלך לאמץ הוא בערך כמו הסיכוי למצוא אח שלא ידעת עליו כי אבא שלך נתן תרומת זרע פעם. כלומר, קיים, אבל נמוך. 

ואני באמת רוצה לאמץ אבל אף אדם שפוי לא ייתן למישהי שמקבלת קצבה לאמץ. בעיקר כשאותה מישהי תהיה מתישהו בעתיד נשואה לאישה. 

אז זה המתכון הבדוק להוצאת המשפחה מהרחם ולהורדת ה'בקקוב אצלך' מהתפריט- אני פשוט אומרת שאני רוצה לאמץ כי יש כל כך הרבה ילדים בלי אהבה בעולם הזה, שזה חבל להביא עוד. ובכנות אני באמת רוצה אבל לא יכולה. חבל.או שלא.

 

ובלי קשר, נראה לי שמצאתי מכון כושר. יום ראשון אלך לשם להרשם. יש שם גם בריכה והמחיר שלהם סביר. גם מישהי מעהבודה המליצה לי על מישהי שמעבירה סדנאות משחק בקבוצות אצלה בבית, אז אברר גם את זה בראשון. חוץ מזה בודדד לי להחריד ומזל שיש את החתול המתוק שלי שמציל אותי עם החיבוקים שלו.

 

ובנימה זאת, אלך להתקלח.

נכתב על ידי , 4/11/2016 17:44   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, בריאות, שחרור קיטור, אופטימי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)