לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

אין טעם


פשוט אין טעם לחפש. אני יודעת שלא אמצא. 

אולי אמצא ליד, כמעט, קרוב. אבל אף אחת לא תהיה כמוך. 

אז ויתרתי. בכל אחת אני מחפשת אותך. את הדמות שלך שתקועה לי בראש, בלב. את העומק שבך, את היצירתיות. גם בחיצוניות אני מחפשת אותך בהן. כל אחת שמגיבה לי שם, כל אחת שנראית קצת קרוב לדמות שתקועה לי, בכל אחת כזאת אני מחפשת אותך. 

אז ויתרתי. לא פונה לאף אחת, למרות שאני גם רוצה להגדיל את המעגל החברתי שלי. 

 

מדחיקה את זה חזק, קבור עמוק עמוק בפנים, כדי שאוכל לתפקד נורמלי, כדי שאוכל לשקר לעצמי שעברתי הלאה ומי את בכלל. 

 

אבל זה נמצא שם. וזאת הסיבה שאני לא רוצה לדבר איתך או להיות איתך בקשר גם אם פתאום העולם היה מתהפך והיית פונה אלי. אני יודעת שזה יהיה בדיוק כמו מה שהיה.

 

וזאת הסיבה שזה כל כך מציק לי שאתן עובדות יחד. אני פשוט מקנאה. רוצה להיות שם אתכן. אבל לא. וזה אוכל אותי ועכשיו אני מבינה אותך לגמרי, למה התעצבנת עלי אז. ואין לי מה לעשות רק לסמוך עליה. 

 

אז כן. עדיין. 

 

זהו, פרקתי. עכשיו אפשר לנסות לישון. 

נכתב על ידי , 30/11/2017 23:59   בקטגוריות גאווה, חיים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)