לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2018

זה כל כך הזוי


עזבתי את הצפון כי חשבתי שבמרכז יהיה לי יותר קל, חברתית וכלכלית ואישית. חשבתי שבמרכז אוכל להתפתח יותר.

בפועל קרה בדיוק ההפך.

הנה אני, בגיל 34 עוד מעט 35, בעיר שאני כל כך אוהבת, בלי חברות, בלי כסף כמעט, עם עסק שאני מצליחה להביא 2 לקוחות בחודש בקושי. החודש גם את זה לא. עדיין לא.

כל מה שיש לי ווירטואלי.

עוד מעט אני אגור בתוך מחשב וזהו.

אז בשביל מה עזבתי את הצפון? בשביל זה?

 

לילה קשה עבר על כוחותינו. חשבתי על המטרות שלי שהיו לי כשעזבתי את הצפון.. ואיפה אני ואיפה המטרות האלו.

בחיים לא הייתי במצב הזה. תמיד היו לי חברות טובות שהייתי לא רק מדברת איתן בטלפון אלא נו, חברות.

גם במצב כלכלי כזה לא הייתי. נכון, כבר היה יותר גרוע. כבר היה מקרה שנעזרתי בחברה טובה שהיתה לי אז כדי לגמור את החודש.

אני במצב טוב יחסית, אבל לא צומחת. תקועה באותו מצב מאז שהתפטרתי. ואני כבר שנה שלמה רק עצמאית.

 

לקחתי צעד אחורה. מהכל. וחישבתי מסלול מחדש.

וכבר הגעתי לכמה החלטות.

 

הגעתי למסקנה שמה שעוצר אותי בעסק זה בעיקר החשש שהוא ישתלט עלי. זאת אומרת, כרגע אני ממש נהנית מכל טיפול שאני מעבירה, כי כרגע זה כל כך מעט. זה כאילו משהו שאני עושה לנפש, כי זה כיף לי ואני מחוברת לזה. ואם זה יהפוך לעבודה של ממש.. אולי אני אאבד את ההנאה הזאת. אין לי מושג איך ארגיש אם אצטרך לעשות 4 טיפולים ביום, שזה היעד שלי.

חוץ מזה, גם המרדף הזה אחרי כל מטופלת מעייף אותי. אני משקיעה המון אנרגיה בשיווק. ובסוף הן נעלמות אחרי טיפול אחד, מקסימום שניים.

 

אז החלטתי ללמוד אימון. כבר עשיתי כמה טלפונים ונראה לי שדיי נסגרתי על מקום, שגם מוכר על ידי לשכת המאמנים. רק צריכה לראות איך אני מסדרת את זה כלכלית, כי זה לא זול.

המטרה שלי היא לשלב אימון גוף נפש, במטרה לעזור לנשים להרגיש טוב עם הגוף שלהן, להתיידד איתו. ודרך אימון אני אוכל לכוון את זה למשהו תהליכי, כמו שרציתי מההתחלה.

ותוך כדי התהליך אני אתיידד גם עם הגוף שלי. מן הסתם.

וככה אני גם אוכל לעבוד עם יחסית מעט נשים בחודש, כי זה יהיה תהליכי.

 

הגעתי גם למסקנה שאני לא רוצה לעבור לצפון. למרות ששם יש לי הכל ופה אין לי כלום. כי זה יהיה הודאה בכישלון, לא רק בעסק, אלא בהכל.

אני רוצה לבנות לי פה חיים.

גם אם זה אומר ללכת לעבוד כשכירה.

 

היום בערב הולכת להופעה של מישהי שאני מכירה כבר שנים. יהיה קשה כי אני לא מסוגלת לשמוע עברית בתקופה הזאת, אבל מזמן לא ראיתי אותה ויהיו שם אנשים שאני מכירה ובטוח יהיה נחמד איתם. 

 

בהצלחה לי.

נכתב על ידי , 15/3/2018 12:49   בקטגוריות בריאות, גאווה, חיים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)