לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2018    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2018

האמונה עלתה באש.


תרתי משמע.

 

אחת הסיבות שאני מחכה כל כך ללג בעומר כל שנה, היא שכל שנה אני מעלה באש משהו. לרוב זה פשוט מכתב שכתבתי באותו יום עם כל מה שאני רוצה לשחרר.

 

אתמול שרפתי באש את כל הברכות והמכתבים ששלחו לי כשהייתי מאושפזת בתקופת היסודי.

 

עברתי עליהם קצת לפני ששרפתי אותם. כל אחד התחרה שם בשל מי תהיה ברכה יותר צבעונית ושמחה.

לרגע חשבתי אולי לשמור את הברכה של מלכת הכיתה. בכל זאת, כבר אז הייתי דיי מאוהבת בה, למרות שאז לא ידעתי שככה קוראים לעובדה שכל הזמן רציתי להיות לידה, לשמוע אותה, לראות אותה..

 

שרפתי גם חוברת עבודה מתקופת הגן.

רבאק, עברו בערך 30 שנה מאז. ולא לא כיף לי להזכר. ולא יהיו לי ילדים או נכדים להעביר להם את זה. אז קאט, שרפתי באש.

 

למה עשיתי דווקא את זה? כדי לשחרר מתוכי את האמונה שרק כשאני חולה דואגים לי.

אמונה שגדלתי אליה מאז היוולדי בעצם.

אמונה שבגללה אני לא יכולה להתקדם ולהצליח כמו שאני רוצה, כי הרי מי ידאג לי כשאני מצליחה ובריאה? הרי תמיד דאגו לי רק כשאני חולה.

שחררתי אתמול את הקביים שליוו אותי 34 שנה. כלומר, התחלתי לשחרר. זה תהליך. שלא נגמר כנראה.

 

אז האמונה הזאת עלתה באש אתמול. תרתי משמע.

עכשיו רק צריכה להפנים שדואגים לי ואוהבים אותי בכל מצב, גם כשאני מצליחה, בריאה ומאושרת.

 

 

 

הפוסט הכי חושפני שלי עד כה, נראה לי.

 

נכתב על ידי , 3/5/2018 18:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)