לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2020    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

החיים החדשים שלי


הולכים ונרקמים להם. היום ישבתי לשלוח קו"ח לאיזה 20 משרות, אולי יותר.

ואז בערב שיעמם לי והחלטתי לשדרג את הקו"ח. קצת הצטערתי שעשיתי את זה רק אחרי ששלחתי לכל המשרות האלו. מילא.

בטח מחר יתחילו לחזור אלי. אלא אם הקו"ח הישנים שלי היו באמת כאלו גרועים אבל איכשהו לא נראה לי. בכל מקרה פסח נגמר ואין יותר תירוצים שבגלל החג לא חוזרים אלי, אז מקווה שדברים יתחילו לקרות כבר כי אני ממש לחוצה על עבודה, אחרי שהעסק שלי של הכתיבה מת סופית.

 

וכן, כל המשרות היו במשאבי אנוש. זה התחום שלי עכשיו. תחום של אנשים. יש לי תחושה שזה ילמד אותי הרבה מאוד. חוץ מזה שאני גם רוצה ללמוד את התחום, אז הצעד הבא, אחרי שאני אתחיל סוף סוף לעבוד בעבודה רצינית ואפסיק לחיות על הלוואות, יהיה להרשם ללימודים. פילוסופיה ומשאבי אנוש, נראה לי שאמרתי את זה כבר כאן.

 

וככל שאני חושבת על זה נראה לי שהכי טוב יהיה למכור את הדירה הזאת ולחזור לגור בשכירות. כל החלומות האלו על טיסות וטיולים בזמן האחרון הם רק כי אני מרגישה כל כך לכודה פה, שאין לי מוצא מהמקום המגעיל הזה. לא מתאים לי להיות בעלת דירה. לא מתאים לאופי שלי גם. אני צריכה להיות מסוגלת לקום וללכת כשרע לי והכי פשוט זה בשכירות.

רק יהיה מאתגר למצוא משכיר שלא דורש ערבים כי אין לי מי שיחתום על ערבות. ויהיה גם מאתגר למצוא בעל בית שמאפשר חיות.

טיפ קטן לבעלי החתולים- אל תסמנו את האופציה "חיות" ביד 2 בחיפוש דירות. היום ראיתי שם דירה שהאופציה הזאת לא היתה מסומנת ובאחת התמונות ראיתי מתקן גירוד של חתולים, אז ברור שאפשר להכניס חתול.

ויהיה מאתגר לשכנע את אמא שלי בעניין כי היא עדיין בגישה של "בית לא מוכרים" ואני בגישה של- בית מוכרים אם רע לך בו ומוכרים גם כי בתחושה שלי מחירי הדירות ירדו בקרוב מאוד ולא צריך יותר מידיי בשביל זה, רק שהריבית תעלה ברבע אחוז. ובשביל זה לא צריך את כחלון ולא צריך כלום, צריך רק שנגידת בנק ישראל תחליט לעלות ריבית. ואז יקרה מה שקרה בארה"ב ב2008 ואף אחד לא יבין איך זה קרה פה עכשיו. 

 

אתמול במימונה היה כיף חלקי. לא היה שום דבר שממש הפיל אותי, וגם המופלטה לא מאוד עשתה לי את זה. סתם גוש בצק.

היה יותר מידי רועש, צפוף ומלא אנשים שאני לא מכירה ולא מעוניינת להכיר גם.

היה רגע שהייתי בשוק כי בת דודה שלי הביאה את הילדה בת ה4 שלה. וכן אני יודעת שילדים בגיל הזה שולטים בסמארטפונים יותר טוב ממני אבל לא תארתי לעצמי שעד כדי כך. הילדה פשוט נכנסה לכל מיני סרטוני עשה זאת בעצמך לילדים ביוטיוב ובאנגלית. ואשכרה גם הבינה מה היא רואה. זה היה שוק טוטאלי. אמרתי לבת דודה שלי שתתכונן, כי היא עוד מעט תתחיל להתכתב איתה בווצטאפ.

ילדה בת 4, כן? הזוי ברמות על.

עוד סיבה שלעולם לא יהיו לי ילדים. אני לא רוצה לגדל זומבים. אולי באמת מרד הנעורים שלהם יהיה לבעוט בכל הטכנולוגיה הזאת ולחזור לדבר בעזרת יוני דואר. אם הם בכלל יהיו מסוגלים למרוד. 

 

לא יצאתי מהבית כל היום. אלף אין לי כסף לבזבז וכל פעם שאני רק מוציאה את האף מהבית הולכים לי 50 ש"ח ואין לי מושג על מה. ודבר שני רציתי קצת להיות עם החתול החמוד שלי, שבא לישון עלי היום כשעבדתי על הקו"ח שלי. זה לא קרה הרבה זמן שהוא ישן עלי. התגעגעתי. רק שהגעתי למצב שאני כל היום שואבת את הבגדים שלי וזה כנראה לעולם לא יגמר. אולי אני צריכה לעשות לו באמת בגדים מיוחדים שרק עליהם הוא יכול לשבת כשאני בבית. סינר לחתול.

 

מחר אני כן יוצאת מהבית. יש לי כמה סידורים בת"א וצריכה לקנות כמה דברים.

ולכן הולכת לישון עכשיו, בתקווה ללילה שקט ורגוע בניגוד לאתמול, שהייתי צריכה להזמין את המוקד ולא כי עשו מימונה בבניין.

 

ובנימה זו, לילה טוב ושקט לנו. כיף לחזור לשגרה.

נכתב על ידי , 1/5/2016 23:47   בקטגוריות חיים, פילוסופי, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הורים, תזכרו שיש לכם ילדים ברכב.


הימים הקרים מתמעטים. הימים החמים מתרבים. זה אומר רק דבר אחד- תכף קיץ. כלומר, קודם אביב. ואז קיץ. ואז חום. ואז הרבה ילדים שנשכחים ברכב למותם האכזרי ביותר. 

והאמת היא שאני לא רואה טלוויזיה (טוב נו, רק לפעמים ביום שישי כשאני אצל אמא, זהו), וגם לא שומעת רדיו. אז אולי התחיל איזשהו קמפיין. ואולי לא. רוב הסיכויים שלא כי אנחנו בישראל. ובישראל כמו בישראל מחכים שהילד הראשון יגיע לבית החולים במצב קשה כדי להתחיל קמפיין.

 

אז החלטתי להתחיל אותו.

 

הורים,  תזכרו שיש לכם ילדים ברכב. כי תכף קיץ. רק אומרת.

נכתב על ידי , 8/3/2016 21:08   בקטגוריות חיים, בריאות, אקטואליה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבודה חדשה, חנוכה, חתול, חוסר זמן וכמה תובנות


אז חיכיתי שהנושא החם יהיה חנוכה כדי שאוכל לכתוב על זה שאחרי ששנה שעברה מצאו את תעודת הלידה של אבא ז"ל, השנה בתור נס חנוכה קיבלתי עבודה חדשה, ועוד כזאת שמאתגרת את כל הערכים שלי, ועדיין מספיק מעניינת בשביל שאבחר להתאתגר. רק שהנושא החם עדיין תקוע במלחמה בהטרדות המיניות, אפילו שמחר חנוכה ואפילו שיוסי שריד נפטר, כך שנו. וממתי אני כותבת לפי הנושא החם בכלל.

 

טוב, מעניינת זאת לא בדיוק המילה הנכונה. אולי יותר מגונת. כי יש המון עבודה. יום חמישי היה היום הראשון שלי. הרבה מה ללמוד, הרבה אנשים חדשים ואני כמעט היחידה שלא מעשנת, מה שאומר שאני עומדת לשאוף הרבה עשן סיגריות, כי הפינת עישון נמצאת, איך לא, לידי. כיף. בהצלחה לריאות שלי.

לפחות אני יודעת שזה זמני ושמתי לי נקודת יציאה דיי ברורה- ברגע שאני מצליחה לצאת מכל ערימת החובות שלי ולחסוך 20 אלף שקל, עפתי משם.

 

כאמור, חנוכה מחר. מה שאומר שאמא מארחת. החג היחיד שאמא מארחת בו. את שתי המשפחות- גם שלה וגם של אבא ז"ל, בשני ימים נפרדים. מה שאומר שבשני הימים האלו לא יהיה לי זמן לנשום. ועם כל הכיף שבדבר גם הגוף שלי החליט להזכיר לי שאני אישה וכנראה תגיע התזכורת החודשית בדיוק מחר, אלא אם הוא יחליט להתחשב הפעם. מזל שהשירותים בעבודה קרובים, כי זה יהיה בסך הכל היום השני שלי שם.

 

וזה גם אומר שבשני הימים האלו החתול יהיה כמעט כל היום לבד בבית. מסכנון קטן. לפחות הוא עבר סירוס השבוע אז הוא קצת פחות סובל, אם כי לא נראה שזה השפיע עליו ממש. הוא עדיין מנסה לאנוס לי את היד ולחשוב שייצא לו מזה משהו חוץ מלתסכל אותי ועדיין היפראקטיבי בצורה משוגעת.  וחמודה. לא בטוחה מה יותר.  לפחות למדתי איך להתמודד עם זה- אני פשוט מלטפת לו את הבטן ואז הוא מתרחק.

מהמרפאה אני דיי מבסוטה, יש להם יחס ממש טוב וגם סירסו אותו בלי תפרים כך שאין מצב שהוא יפצע את עצמו מה שמוריד דרמטית את הסיבוכים של אחרי.

מיותר לציין את רמות הלחץ שהייתי בהן במהלך הסירוס ולאחריו. לפחות לא נאלצתי לסבול הרבה לחץ כי זה היה מהיר במיוחד- תוך שעה בערך הוא כבר היה בבית. ותודה למי שתרמה לי כסף כדי שאוכל לסרס אותו, כי פשוט לא היה לי. גם עדיין אין לי, עד חודש הבא פחות או יותר. צריכה להסתדר עם מה שיש ומה שיש מספיק למעט מאוד.

 

וכאמור, גם אין לי זמן לנשום ואין לי מושג מתי אצליח להזמין חול לחתול. מחר צריכה אחרי העבודה לעבור בבית, לראות שהכל בסדר להיות עם החתול קצת ואז לטוס לאמא לעזור באירוח ולהתנהג כאילו מישהו שם באמת מעניין אותי, כשלמעשה רק 2 מעניינים אותי ואני בספק אם הם יגיעו. 

 

חוץ מזה גם קראתי כתבה על זה שנשים חוששות להגיד שהן לא אוהבות את הילדים שלהם ואני קוראת וחושבת לעצמי- למה בכלל להביא ילדים? למה? למה? למה? למה זה טוב? איזה כיף שלי לא יהיו כאלו.

 

ועכשיו אחרי שפרקתי ועדכנתי אתכם כאילו שזה מעניין אתכם באמת, אלך לצפות בחדשות (משהו שאני עושה רק כשאני אצל אמא), ובכוכב הבא (עוד משהו שאני עושה רק כשאני אצל אמא) ואעוף הביתה להיות עם החתול הכי חמוד ביקום.

 

חנוכה שמח לכם.

נכתב על ידי , 5/12/2015 20:20   בקטגוריות חיים, פילוסופי, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)