לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

מרגישה שצריכה לקבל החלטה


ואין לי מושג איך, כי הבעד והנגד שווים.

יודעת שאני רוצה לעבור.. יודעת שמשהו מאוד גדול עוצר אותי מלעשות את הצעד הזה.

ואני רוצה נורא לחזור לאיפה שגרתי בצפון, כי היה לי טוב שם. ומצד שני.. הבעיות שם נשארו אותן בעיות. הרי המרחק נשאר אותו מרחק, עדיין אין יותר מידיי מה לעשות שם אחרי 11 בלילה, זה עדיין להיות מנותקת. והרי בגלל הסיבות האלו עזבתי.. ועזבתי דירה שהיה לי כל כך טוב בה.. אז פתאום לחזור?

 

יודעת שרע לי כאן. יודעת שאני מרגישה לכודה במקום שאני נמצאת בו. מצד אחד יש לי כאן הכל- עבודה, דירה, חתול חמוד, מרפאה לחתול שאני סומכת עליו, שירותי רפואה טובים, הכל קרוב ונגיש לי מאוד. מצד שני.. רע לי. מרגישה שאני צריכה להיות במקום אחר. טוב יותר. מרגישה שאני צריכה לחזור הביתה ולדעת שהגעתי הביתה. במקום זה אני חוזרת הביתה וכבר שנה שאני רק מתכננת איך לעזוב את הבית הזה.

 

האחראי שלי בעבודה כבר "שלח" אותי לקורס קבלת החלטות.. כי פשוט אין לי מושג איך להחליט. בתכלס, אין לי בעיה, רק אם הוא מוכן לשלם על זה..  אין לי כסף מיותר כרגע.

 

וברצינות, אני צריכה להחליט. בעד ונגד לא עוזר פה. גם לכתוב לא עוזר. וללכת עם הלב כשיש יותר מידי שיקולים זה קצת בעייתי.

אז אני תקועה.

 

ואין לי מושג מה להחליט.

 

נראה לי שאני צריכה עזרה.

נכתב על ידי , 28/1/2016 19:40   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נכון שרציתי עבודה פיזית


רציתי להרגיש שיש לי גוף. רציתי לעבוד בתנועה, להתנתק מהמחשב.

אז כן, אני מרגישה שיש לי גוף. מרגישה בהחלט שיש לי גוף. רק שעכשיו אני עייפה ומוכנה לגמרי להכנס למיטה והשעה בסך הכל שמונה בערב.

למי יש ראש עכשיו לעשות משהו חוץ מלשבת מול המחשב? אפילו אין לי כוח לשחק עם החתול החמוד שלי, שכל היום הוא לבד בבית.

ועכשיו אני מבינה אמהות שיוצאות לעבוד ומשאירות את הילד בבית. החתול הזה הוא לגמרי כמו הילד שלי. ילד קטן ושעיר שחגג שנה לא מזמן.

תכלס, אין  לי כוח אפילו לשטוף כלים. אז איך אתחיל עכשיו עסק כלשהו בנוסף לעבודה?

 

היום ביקשתי הלעאת שכר מהבוס שלי. עשיתי את זה במסגרת שיחת משוב כללית כזאת, לאור העובדה שאני כבר בסוף החודש השני שלי בעבודה. קיבלתי שלילי מכמה סיבות ובהתחשב בזה שזאת פעם ראשונה בחיים שלי שאני מבקשת הלעאת שכר, לא ממש ציפיתי לתשובה חיובית.

 

רק שעכשיו אני צריכה לחשוב. זאת ממש לא עבודה לשכר מינימום. אני מותשת כל יום יותר מהיום הקודם. אולי זה קשור לבלוטת התריס שלי, אולי זה קשור לזה שאני לא בכושר והכושר היחיד שאני עושה חוץ מהעבודה זה רק מהספה למחשב למיטה ולמקלחת וכו, ואולי זה פשוט בגלל שהעבודה באמת קשה. נכון שמצאתי כמה דרכים לעשות אותה פחות קשה ולעבוד בישיבה, אבל עדיין. זה מאוד פיזי. 

 

ואין לי מושג מה לעשות. אין לי כוח לחפש עבודה אחרת. גם לא בא לי עבודה אחרת. אם כבר עבודה כשכירה אז במקום הזה. ואם לא, אז תמיד אני יכולה למכור ולעבור לאן שרציתי. ועדיין אני לא יודעת.

אני יודעת רק דבר אחד- בעבודה הזאת אני לא אתקדם הרבה. נכון שהמצב הכלכלי שלי השתפר טיפה, נכון שעכשיו אני יכולה להרשות לעצמי קצת יותר, אבל אין לי כוח. אני גמורה. באמת גמורה. ואף אחד לא מבין עד כמה אני גמורה.

גם עצם העובדה שאני שכירה גובה ממני מחיר נפשי עצום. זה לא המקום שלי. אולי אני באמת צריכה להתפטר ולתת פול גז על העסק של המוצרים? עכשיו סוף סוף כנראה שמצאתי חברה עם מוצרים שאשכרה נותנים תוצאות ומרגישים שיפור מדהים כמעט מידיית.

זאת לדעתי הדרך היחידה להתקדם לאנשהו בחיים- המוצרים. זה שילוב מושלם של עסק משלי בלי הצורך להכין את כל התשתית לבד, כי מישהו כבר הכין אותה עבורי, כול חומרי הפרסום והכל.

 

אז למה אני לא עושה את זה? כי אני עייפה. עייפה מידיי. ואולי זה סתם תירוץ. ואולי לא. מה שבטוח שאני כותבת את הפוסט הזה מבעד לעננה של עייפות.

 

צריכה לראות מה יהיה. אולי אני צריכה עוד חודש להתרגל. נראה לי שאחרי החורף אתחיל לחשוב יותר ברצינות. גם ככה בחורף שוק הדירות לא משהו, אז אולי כדאי לחכות לאביב ובנתיים להשאר איפה שאני, למרות הבעסה שאני מבזבזת את החורף מחוץ לבית.

 

וזה כמובן משפיע על חיי החברה והזוגיות שלי. איך יהיה לי כוח להכיר מישהי ככה? זמרת כלשהי שאני אוהבת עושה הופעה חודש הבא, אחרי הרבה זמן שהיא לא הופיעה. זה אומר שכולם מתייצבים, וזה יהיה כיף. אני ממש בונה על יום חופש ביום הזה, כי ממש לא בא לי להגיע להופעה גמורה מעייפות. מקווה שיתנו לי. אולי אודיע כבר עכשיו ואז ייתנו לי.

זה יהיה סוג של פגישת מחזור כי בטח יגיעו הרבה אנשים שלא ראיתי מלא זמן.

 

זה מדהים איך התנתקתי מהעולם הזה של המוזיקה. אחרי שההופעות היו מרכז חיי, אחרי שכל שני וחמישי הייתי בהופעה אחרת והיו פעמים שהייתי הולכת גם לשלוש הופעות בשבוע ועכשיו זה הופעה אחת ל.. לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שהייתי בהופעה.

אולי אני צריכה לחזור. בשבת ניגנתי קצת אחרי מלא זמן שלא ניגנתי והיה ממש מוזר.

 

 

ואולי אני צריכה ייעוץ מקצועי. אולי ללכת למישהי שתעזור לי לקבל החלטות. מרגישה תקועה כבר יותר מידיי זמן. 

 

ובנימה זאת, שיהיה לכם ערב עירני יותר מזה שלי.

נכתב על ידי , 25/1/2016 20:06   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, אהבה ויחסים, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם אני לא מחכה ליום ראשון


זה סימן רע. ממש רע.

ולא, אני לא מחכה למחר.

 

הלואי שהייתי יכולה להשאר בבית עם החתול הכי חמוד בעולם.

 

שמישהו יזכיר לי למה הלכתי לעבוד.

למה?

 

רק התחלתי חודש שעבר וכבר בא לי לעזוב. אין לי כוח לזה.

נכתב על ידי , 23/1/2016 23:03   בקטגוריות חיים, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)