לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2018

כמה זה מוזר


לדבר איתה בלי להרגיש אליה כלום.

כיף, אבל מוזר. זה לא כמו פעם. לא אותו דבר. אני בטוחה שגם בשבילה.

 

ובא לי כבר משהו חדש. הלבד הזה משגע אותי. רוצה כבר מישהי שאני באמת אוהב ולא רק אברח אליה כדי לא להתמודד. כמו שעשיתי עד עכשיו.

בא לי גם עוד חברות. נמאס לי להיות תלויה בשתיים וחצי חברות. בא לי מסגרות חברתיות בחיים שלי. זה חסר לי. רק שאני לא כל כך יודעת איך עושים את זה.

 

החלטתי שכשנגמר לי החוזה כאן אעבור לדירה יותר גדולה ואכניס שותפה. זה הפתרון היחיד שיאפשר לי להמשיך לגור בעיר הזאת ולא לעבור לצפון ולתקוע את עצמי שוב בחור. וזה גם ייתן לי קצת חיי חברה, בעיקר אם השותפה הזאת תהיה חברה טובה.

וגם אפסיק לדאוג מה יקרה אם יקרה לי כאן משהו. אני יכולה למות כאן ואף אחד לא יידע מזה.

חוץ מזה שכמובן זה אומר לשלם פחות שכ"ד. וזה תמיד מבורך.

אבל לא בדירה הזאת. בדירה הבאה שלי. מעניין איך היא תראה. ואם ארגיש בה יותר בנוח מאשר בזאת.

 

חוץ מזה, היה לי אחלה חודש. בעסק עליתי על כל מה שמפריע לי. שיניתי פאזה בכל מה שנוגע לדף העסקי שלי. והתוצאות הן שמספר הטיפולים זינק.

זה עדיין בנפח קטן מאוד כי אני לא מוציאה הרבה על פרסום, אבל זה עומד להשתנות כי אני כן אוציא הרבה על פרסום.

אני גם רוצה ללכת לעוד קורס במקצוע שלי, כדי להתמקצע יותר.

 

חוץ מזה שגם עשיתי סרטון תדמית, חוויה בפני עצמה. זה היה כיף וגרם לי שוב לברך על זה שאני עובדת מקליניקה מסודרת ולא מהבית, כי הדוגמנית השניה בסרטון היתה המזכירה בקליניקה.

 

היה חודש מעניין ודיי פורה. מקווה שהחודש הבא יתעלה על זה. ועדיין לא נגמר, בעצם.

נכתב על ידי , 25/2/2018 12:30   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוזרת לעצמי


לאט לאט.

אתמול כבר דיי חזרתי לשגרה..

היום כמעט נפלתי שוב.

 

בנתיים אני בסדר.

נכתב על ידי , 14/2/2018 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חתולים זה החיים


הדבר היחיד שמציל אותי בימים אלו.

מזל שיש אותו.

נכתב על ידי , 12/2/2018 15:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)