לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2015

אחד הדברים הטעימים.






המתכון מכאן:

 

http://www.sirim.co.il/index.php?option=com_content&view=article&id=2014%3A2010-01-05-17-28-27&catid=43%3A2009-10-09-23-13-27&Itemid=50

 

היה טעים :)

נכתב על ידי , 30/3/2015 19:07   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך אני אוהבת את ימי ראשון


ימים עם כל כך הרבה עשייה, אחרי המנוחה של הסופ"ש, עם כל כך הרבה תקווה.

 

זוכרים שאמרתי פה שאני מתחילה למכור חפצים שאני לא צריכה? אז היום שלחתי ספר ראשון למישהו שהגיע דרך הפייסבוק, איך לא.

נקווה שהכל יעבור חלק, כי אני לא סגורה על זה שסגרתי את המעטפה כמו שצריך, וזה ספר שעולה הרבה כסף יחסית לספר.

נקווה שדואר ישראל יעבוד כמו שצריך גם הפעם..

 

דיברתי עם לקוחה  פונטציאלית חדשה ועכשיו אני מדברת עם מעצבת גרפית על שיתוף פעולה.

 

 

אחרי שישבתי בבית כל השבת והדבר הכי מרגש היה שהלכתי לאמא, זה כיף לחזור לעשייה ולפעילות.

ותקווה, הרבה תקווה. תקווה זה רגש טוב.

למרות שיחה קשה שהיתה לי היום עם היועצת השיווקית שלי, שאנחנו לא כל כך מתקדמות, לא בצד שלי ולא בצד שלה.

אולי צריך לשחרר את זה ואולי צריך לתת לזה עוד הזדמנות. נשמע קצת כמו זוגיות, אבל זה קשר מקצועי לכל דבר.

 

ואני מתה להחליף מעצבת גרפית, כי אני פשוט לא מסתדרת עם הנוכחית, אבל היא דיי רוצה את הברטר שלנו, אז נראה מה נעשה.

 

 

בקיצור, יום עם הרבה תקווה ועשייה.

מחר הולך לרדת גשם לפי התחזית, אז יום בית..

 

שבוע נפלא לכם. :)

נכתב על ידי , 29/3/2015 22:36   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי, שחרור קיטור, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אוהבת את זה


כשאני מודיעה לחברות שלי על ההחלטה הדרמטית ליום ההולדת, התגובות משעשעות אותי במיוחד.

הגדילה לעשות חברה אחת שמילאה לי את המסך בחתים.

וחברה אחרת שפשוט הוציאה לי לרגע את הרוח מהמפרשים ואמרה לי שלא כדאי כי אין לי דברים מצחיקים כאלו.

היא פשוט לא מכירה את הצד המצחיק שלי, כי איתה פחות נוח לי לעשות צחוקים משום מה. בניגוד לחברה הכי טובה שלי, שעל כל שיחה רצינית יש לנו שתי שיחות שטויות וצחוקים. או משהו כזה.

 

חשבתי לעשות את זה לערב לחברות בלבד, אבל זו קצת בעיה. בעיקר בגלל העובדה שבסטנדאפ הסטנדאפיסט מדבר עם הקהל ושואל אותו שאלות, כדי שזה לא יהיה נטו מונולוג וכדי ליצור עניין. אם זה יהיה ערב לחברות בלבד, אני לא אוכל לשאול אותן שאלות, כי אני כבר מכירה את התשובות וזה ירגיש ממש דפוק אם אני אנסה לעשות את זה. 

וחוצמזה, המבחן האמיתי הוא הרי מול אנשים זרים, כי חברות טובות יכולות לצחוק מנחמדות או בגלל שהן כבר מכירות את ההומור שלי.

וזה לא שאני מתכוונת לפתוח עכשיו בקריירת סטנדאפ, זה סתם בשביל החוויה, אז מקסימום אני אגמור בתור מיץ עגבניות.

 

חוצמזה עבר עלי סופ"ש רגוע למדי, עם המון תובנות חדשות.

 

מחכה כבר לליל הסדר, החג האהוב עלי בשנה. :)

נכתב על ידי , 28/3/2015 22:40   בקטגוריות גאווה, חיים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)