לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2018

פתאום אני מבינה


לאט לאט, כמו לטאה שיוצאת ממאורה, מתחילה לצאת החוצה.

האור בחוץ מסנוור. מנסה להתרגל אליו, יוצאת באיטיות מהמאורה שהייתי בה בשנים האחרונות. 

משאירה אותה מאחור ויוצאת לעולם.

והנה, קורים דברים.

לפעמים זה מרגיש יותר מידיי התרחשויות בזמן כל כך קצר. אבל אולי ככה זה מרגיש לחיות.

ופתאום אני מבינה כמה הייתי סגורה, כמה הייתי אטומה לעולם.

אפילו השיער שלי נראה פתאום זוהר יותר.

מרגישה שצריכה קצת זמן לעכל את כל מה שקורה.

אולי לנסוע לצפון קצת. להתנתק.

 

 

מרגישה שבקרוב אכיר מישהי. ככה הרגשתי כשהשתחררתי מהדבילית והייתי מוכנה לקשר חדש.

ואז הכרתי את האקסית. אולי זה יקרה היום באירוע שהולכת אליו. לא יודעת. אבל זה יקרה בקרוב.

מעניין מי זאת תהיה.

 

ולך, רק אומרת תודה.

תודה שחזרת לחיי. 

אין לך אפילו צל של מושג כמה את משמעותית לי.

וכמה כיף לי. :)

 

 

נכתב על ידי , 25/3/2018 11:43   בקטגוריות גאווה, חיים, פילוסופי, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל כך הרבה דברים לעכל


דברים טובים, כמובן.

מרגישה שמשהו נפתח לי בחיים.

עדיין מעכלת את הסופ"ש המושלם ואת כל מה שבא אחריו.

 

כיף לי.

 

 

בלי קשר- החלטתי להשאר במרכז. שיחה איתה סידרה לי את המחשבות ואת הראש.

אז בנתיים אני פה, עד שאחליט אחרת.

נכתב על ידי , 20/3/2018 16:30  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פינה קטנה בלב


סוף סוף מבינה את המשמעות של המשפט הזה.

פינה קטנה. טוב, אולי קצת יותר גדולה. ששמורה לך.

וזהו. לא יותר, ולא פחות.

 

תמיד יהיה אכפת לי ממך, תמיד ארצה שיהיה לך טוב, תמיד אהיה שם בשבילך ותמיד אשמח לדבר איתך.

וזהו.

 

מוזר לי הבוקר הזה.

נכתב על ידי , 17/3/2018 11:33   בקטגוריות גאווה, חיים, אהבה ויחסים, אופטימי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)