לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2018    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2018

חייבת מסגרת


החלטתי שזהו, אני חייבת מסגרת.

לא יכולה יותר להרגיש שאני רודפת אחרי הזנב של עצמי, לא יכולה יותר עם הימים הריקים האלו. אפשר להשתגע מזה.

זאת גם אחת הסיבות שאני לא רוצה זוגיות עכשיו.

איך אפשר לנהל זוגיות כשהחיים שלי כל כך ריקים?

אני משתגעת פה. שתי החברות שלי סטודנטיות בתקופה עמוסה מאוד, לאחת בקושי יש זמן לנשום, ואני רוב היום סתם מחפשת מה לעשות עם עצמי.

ברור שזה חונק ואני חייבת לבנות את החיים שלי לפני שאני בכלל חושבת על זוגיות.

 

גם העסק שלי כרגע לא עונה על החזון שלי לחיים, אז החלטתי לוותר עליו ולהפסיק לטפל.

אם אני צריכה להגיע לקליניקה מסויימת כדי להתפרנס, זה כובל אותי.

והחזון שלי לחיים אומר שאני רוצה להתפרנס בלי להיות תלויה בזמן, במקום או באנשים מסויימים כדי להרוויח.

כלומר, שאוכל להתפרנס בלי קשר למקום שאני נמצאת בו כרגע בעולם, שאוכל להתפרנס בכל זמן שאבחר לעשות זאת, שאוכל להתפרנס בלי להיות תלויה באנשים ספצייפים (בוסים או לקוחות גדולים שאחשוש לפטר אותם) כדי להרוויח.

 

הכי הייתי קרובה לזה כשכתבתי מאמרים, אבל כמה אפשר לדחוף לאנשים דברים שהם לא באמת צריכים. די, עשיתי את זה חמש שנים ומיציתי. 

יכלתי לכתוב בכל מקום שאבחר לכתוב בו וכבר יצא לי לכתוב מהפלאפון בפארק מקסים שהייתי בו. נחמד לא?

יכלתי לכתוב בכל זמן שרציתי, כל עוד היו לי פרוייקטים לעבוד עליהם, גם ב2 בלילה. אף אחד לא עמד לי על הראש עם שעות מוגדרות לכתיבה.

יכלתי לכתוב בלי להיות תלויה בלקוחות מסויימים- היו לי מגוון לקוחות שעבדתי מולם, חלקם חוזרים.

בעצם אפשר להגיד שזה דיי הגשים את החזון שלי. חוץ מזה שזה שיעמם אותי למוות בשלב מסויים.

ועדיין מכרתי זמן בכסף.

 

וכרגע אין לי רעיון למשהו שיכול להחליף את זה. טוב, בסדר, אני כבר כמה זמן משתעשעת עם המחשבה לפתוח אינסטגראם לחתול המקסים שלי, שכל מי שרואה אותו מתאהב בו ואולי לאט לאט להפוך אותו לאושיית רשת ולקבל גם הצעות מכל מיני חברות. אבל איכשהו אני לא מרגישה בנוח עם הרעיון הזה. זה הילד שלי, וזה ילד שלא יכול לדבר ולהגיד אם בא לו כל הפרסום הזה.

אז בנתיים אני חושבת על זה.

 

ועד שאתגבש על עצמי, חייבת למצוא עבודה. חייבת מסגרת. חייבת תעסוקה נורמלית.

ורצוי כזאת שתאפשר לחשבון הבנק שלי קצת לנשום.

כי אם כבר לכבול את עצמי, שלפחות ייצא לי מזה משהו.

 

 

ובנתיים, חמישי שמח לכם.

נכתב על ידי , 31/5/2018 20:43   בקטגוריות גאווה, חיים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פחד מהצלחה


אני מפחדת מהצלחה.
כבר כמה שנים שהרעיון הזה מהדהד לי בראש, אבל רק עכשיו אני באמת עובדת על זה ויכולה להודות בזה.
מפחדת להצליח יותר מידיי. או אפילו לא יותר מידיי.
ויש לזה הרבה סיבות, שחלק יקראו להן תירוצים.

בעיקר מפחדת שאנשים יתקרבו אלי כי אני מצליחה, כלומר, אנשים שאם היו מכירים או שומעים עלי בסיטואציה אחרת לא היו מתקרבים אלי.. כאלו שנצמדים רק לאנשים מצליחים.
מפחדת גם לאבד את האמת שלי. את מה שאני. ראיתי כל כך הרבה אנשים שהשתנו בעקבות ההצלחה, אפילו אם זה רק סגנון לבוש, שזה מפחיד אותי.
ויש גם את הפיד שזה ישתלט עלי, שבסוף לא יהיה לי זמן לכלום, רק למה שאעשה. בלי תחביבים, בלי חיי חברה..
וגם הפחד שעד שסוף סוף אצליח הכל ייגמר ברגע ואופס, להתחיל הכל מהתחלה.
וזה  מעכב אותי החרא הזה. מעכב אותי כל כך הרבה שנים, שהגיע הזמן לשים לזה סוף.
זה עד כדי כך מעכב אותי, שכשאני חושבת על מציאות שבה אצליח כמו שאני רוצה, אני מתכווצת בכל הגוף.

אז השלב הראשון זה להודות בבעיה. הנה.
היי, אני נגה ואני מפחדת להצליח.

חיבוקים יתקבלו תמיד בברכה.
נכתב על ידי , 25/5/2018 22:28   בקטגוריות חיים, פילוסופי, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכי כואב לי


ביום אני מצליחה להתחמק מזה.

יש עיסוקים, יש דברים לעשות.. אבל בשעות האלו, הקטנות של הלילה, כשאין שום דבר לעשות.. הן תוקפות.

המחשבות. הגעגועים. מייחלת לחיבוק. מייחלת למגע.

ואת לא פה.

ואף אחת לא פה.

 

 

והכי עצוב לי, שאני מרגישה שנכשלתי.

 

חבל שאין לי מכונת זמן.

או מישהי שתבוא לחבק אותי עכשיו ותגיד לי שיהיה בסדר.

נכתב על ידי , 21/5/2018 00:19   בקטגוריות גאווה, חיים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)