לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החולשה האמיתית היא לא להראות חולשה

חיה כמו שאני רוצה לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

אפשר כבר לחזור לשגרה?


אין ממש שגרה בחיים שלי, אבל החגים האלו מתחילים להימאס עלי.

התגעגעתי לצפון, טיילתי במקום מדהים. אבל 3 ימים רצוף עם המשפחה שלי זה טו מאצ'.

 

החתול שרד 3 ימים לבד בבית ואפילו השאיר את הבית כמו שהשארתי אותו, חוץ מקצת קקי על הקיר.

אצל דודה שלי יש 4 חתולים חמודים שבאו לישון איתי בלילה וזה הדבר הכי כייפי בעולם, חבל שעם החתול שלי זה לא יכול לקרות.

לפחות לא עד שאסרס אותו ואגזור לו ציפורניים, כי אני מפחדת להתעורר עם שריטה בעין או משהו כזה. 

 

ואני גאה בעצמי כי אתמול איך שחזרתי הביתה, במקום לשבת על המחשב כרגיל ולדחות להיום, ישר שטפתי את הבית וניקיתי.

עכשיו יש לי הרגשה טובה של ניקיון. שמחה שעשיתי את  זה.

 

עכשיו הולכת לעבוד על האתר שלי.

 

חגים, תגמרו כבר בבקשה, נמאס.

נכתב על ידי , 30/9/2015 09:00   בקטגוריות חיים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתגעגעת פתאום


הייתי בעיר שלך היום. יותר נכון, בעיר שליד העיר שלך. לעיר שלך באמת אני לא מעזה להתקרב. הציף לי קצת געגועים. הגעתי בענינים משפחתיים ועל הדרך גם פגשתי אותה, החברה הכי טובה שלי.

הלכתי לפגוש אותה כשהמפגש המשפחתי היה לי קצת יותר מידיי. היא באה אלי עם האוטו ונסענו.

והנה פתאום ראיתי את הסופר שעשינו בו אז קניות. לפני כמה זמן זה היה? שנתיים? שלוש? מי זוכר..

והנה התחנה שבה ירדתי בטעות והנה המקום שהלכתי בו ברגל איזה רבע שעה עד שפגשתי אותך והלכנו לסופר.

והנה המאפייה והחניון שאמא שלך אספה אותנו שם.

 

וזה הציף לי געגועים ישנים. 

 

האם אני רוצה לחזור להיות איתך בקשר? שאלתי את עצמי.

כן. עניתי לעצמי. ואז שאלתי את עצמי שוב. וחשבתי על זה. ואמרתי לעצמי- בעצם, עדיף שלא.

כרגיל, רוצה רק שיחה אחת.

רק לסגור את כל השחור שנהיה בנינו.

כי כרגיל אני לא אוהבת אנרגיות שליליות.

וזהו.

לא בריא לי להיות איתך בקשר. אבל מתגעגעת.

מתגעגעת לחוכמה שלך.

לכי ללמוד תטא הילינג. יש לך את זה בטבעי.

 

שיהיה לך חג שמח.

נכתב על ידי , 26/9/2015 21:36   בקטגוריות גאווה, חיים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי כל כך הרבה מה להגיד


על כל כך הרבה נושאים.

 

אין לי חשק לכתוב.

 

אולי כדאי שישאר רק במחשבות שלי.

 

אולי מתישהו אכתוב.

 

נתראה אחרי כיפור, אני מניחה.

נכתב על ידי , 22/9/2015 01:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 41




21,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)