לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים קלילים, מהדמיון הפרוע של המחבר...

כינוי:  עמית המכשף

בן: 66

ICQ: 173726988  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

123נסיון


123נסיון

וזה גם אחד משמות המשתמש שלי בתפוז.

מיום ראשון מתחיל לעבוד בטבריה במסגרת עמותת תפוח. בבוקר מלמד בקיבוץ פרוד וב- 1:30 בטבריה. ימים יגידו.

בינתיים אימצתי בגדול את הטכניקה של תפוח (אינטל ומיקרוסופט): עבודה בצוותים, עבודה של פרוייקטים בעלי ערך מוסף מיידי לתלמיד, עבודה עם דף משימות תוך כדי אפשרות למצוא במהירות הסברים למשימות בספר מיומנויות. יצרתי את החומר שלי בצורה כזו. בינתיים נטשתי את הדרכת האנימציות אבל בהחלט יש מצב לשדרג את החומר שלי גם לתפוח.

 

הייתי באימון לפני שעתיים. הזכרתי למורה שאתר הקראטה קיים בעצם. רק צריך לעבוד עליו. אז הוא אמר שעדיף למחוק אותו.

נבנה חדש.

סורי.

שיחקתי קווייק עם הבן שלי קודם. יורד גשם כל הזמן. הוא הביס אותי בגדול. בעשר בלילה לוקח את הבת שלי לרקפת למסיבה.

פעם כתבתי סיפורים. לא שמתי קישור לאתרי הסיפורים שלי בדקס. לא נורא. מתגעגע לכתוב שוב סיפורים.

כתבתי בבלוג הכתבות בתפוז כתבה שניה על סוללות. קיבלתי מקל (שרביט) בבלוג הצילום שלי בתפוז. אז כתבתי 5 דברים שלא יודעים עלי.

בין היתר יצאתי מהארון. דהיינו כתבתי את השם האמיתי בקוביית התוכן בצד. וחיברתי את הבלוג לדקס (שמתי קישור). אז מי שקורא את הבלוגים שלי בתפוז יכול למצוא אותי כאן.

אז יש לי 11 כוכבים? האם אני יכול כבר לככב יותר מפעם אחת ביום?

ומה יהיה עם טכנולוגיית העריכה בבלוג?

אני כותב בוורד ושומר במחשב. כשאני מדביק לבלוג בדקס – זה נהיה קוביית טקסט דחוסה.

אפשרות אחת היא להקליד הכל פעם נוספת.

או להעתיק ולהדביק פסקאות.

מעצבן.

מה שבטוח זה גורם לי לספור מילים.

אני בן אדם מאד נוסטלגי. יש לי כמה אלפי דיסקים ממוחשבים עם מסמכים תמונות הדרכות סרטים וכו'. תמיד אני צריך למיין לסדר ולבדוק דיסקים ישנים. היום בדקתי איזה דיסק מסמכים וגיליתי כמה סריקות של מסמכים עתיקים של אמא שלי (נפטרה מאלצהיימר לפני הרבה זמן).

אני בורח מההגדרה אבל כדאי שאגדיר לעצמי את הבלוג שלי בדקס.

יש לי בלוג אישי בתפוז. יש לי בלוג אישי בישראבלוג שכמעט לא עדכנתי אותו המון זמן. אבל הייתה סיבה טכנית (גודל תמונה להעלאה לשרת שלהם הייתה מוגבלת ל- 50K) ועכשיו זה בסדר. והנה אני חוזר לישראבלוג.

עכשיו השאלה היא אם בדקס זה גם בלוג אישי – מה אני אכתוב בדקס ומה אני אכתוב בתפוז ומה אני אכתוב בישראבלוג.

שאלה טובה.

נראה לי שבדקס (למרבה הצער) אני אכתוב פחות בעיקר בגלל המגבלה הטכנית.

את הרשומה הזו אני אשים בכבוד רב בישראבלוג.

 

תיכף עף לרקפת עם הבת שלי אז רק להגיד שיש לנו חתול חדש. תמונות יגיעו.

תהיו טובים כמו שאומר טליק.

ואני אבוא לבקר.

 
הילדים שלי ישנים עם החתול (תות) גור פצפון מתוק חדש

נכתב על ידי עמית המכשף , 15/2/2007 21:54  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



32,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעמית המכשף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עמית המכשף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)