לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


".The sun is not only setting on us" -Col. Chris Hadfield


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2014

שבועות


שבועות תמיד היה החג האהוב עלי

כל שנה אנחנו הולכים לסבתא וסבא לקיבוץ ויושבים איתם שם

יש להם מן אירוע כזה שקורה כל שבועות, עם מאכלים, הצגה וכל מיני דברים

זה נותן הרגשה כלכך.. כפרית, אני אוהב את זה.

ואז כשאין לי כוח לשבת אני הולך לשכב על המתקנים בגן שעשועים.

למרות שתאמת? אין לי ממש מושג מה המטרה של חג השבועות.

אולי מתישהו שיהיה לי כוח אחפש את המשמעות של החג..

נכתב על ידי LifeOn_Mars , 3/6/2014 16:54  
הקטע משוייך לנושא החם: חג השבועות
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  LifeOn_Mars

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLifeOn_Mars אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LifeOn_Mars ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)