לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתוסבכת משהו



Avatarכינוי:  Lovely Owl

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014


לא מאמינה על עצמי.


הולכת לבלות עם בנות שנחשבות "חברות שלי",


אבל תכלס היום הן בכלל לא התייחסו אליי, שהכי הייתי צריכה יחס.


 


מתי כבר אני אסיים בצפר ואמצא חברות חדשות?


לא מוצאת את עצמי שומרת איתן על קשר יותר מידי...

נכתב על ידי Lovely Owl , 21/1/2014 18:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההשראה הלכה לאיבוד


שונאת את זה שאני כותבת קטע קצר בעל השראה, שפה יפה, תיאורים יפים.
ואז, המחשב נתקע,
ואין דרך לשמור את מה שכתבתי, אז הכל נמחק,
גם מהמחשב וגם מהמוח שלי.

לא זוכרת כלום ממה שרשמתי. ההשראה הלכה לאיבוד. 

נכתב על ידי Lovely Owl , 19/1/2014 18:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצבנית


לא יכולה להבין אנשים.
במיוחד כאלו שמתנשאים מעל אחרים שהם בעצמם לא יותר טובים.
צריך ליצור דף בפייסבוק של אנשים כאלו: #זונות_עילאיות_ומתנשאות.
יש לי כבר כמה שהייתי מתייגת אותם שם.

עצבני עצבני עצבני
נכתב על ידי Lovely Owl , 18/1/2014 20:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLovely Owl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lovely Owl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)