לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפשת האמת


המסע של החיים הוא ארוך ומלא כאב,צער,ואכזבה. כל מה שצריך זה להסתכל למעלה.

Avatarכינוי: 

בת: 30

Skype:  SamWalker.14 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

לילה טוב!


באמת צריכה לסדר שעות שינה.

שבוע ראשון שיש לי חופשה בלי עבודה, אבל אני ישנה 20 שעות ביום, ערה 8 שעות, וחוזרת לישון שוב.

אולי בגלל שאין לי חיי חברה?

המחקר לא מתקדם לי טוב,

והפרוייקטים שלי לא מתקדמים בכלל כי אני לא מוצאת הזדמנות לעצור הכל ולעבוד עליהם. 

מממ... איך אני אמשיך מפה??

נכתב על ידי , 25/8/2014 21:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת ננטש פה.


עברו עלי שבועיים מוזרים ביותר. אבל איתם באו הרבה תובנות, ודברים שאני רוצה להמשיך להבין..

הבנתי שהנשמה שלי מושחרת כמו נפט גולמי ולכן אני חייבת לעשות משהו עם עצמי.

בהמשך לעבודה ובהמשך לפעילות היום יומית המשעממת שלי,

החלטתי לגוון גם קצת ניסים ונפלאות והנה יש לי דירה קטנה משלי.

מה שחסר לי זה רישיון.

שום דבר לא מצליח להיות מותמד בחיי האומללים מי יתן ואני אצליח לעשות

סדר במה שבאמת חשוב לי ולהצליח לנתק את הנשמה שלי חזרה למה שהיא הייתה.

נכתב על ידי , 4/8/2014 02:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכוכב זוהר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כוכב זוהר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)