לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Statue

גיל: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

רק רציתי להגיד,


שאני מצטערת שאני מסננת.
אני מצטערת שאני לא מגיבה.
כבר אין לי מה לומר.
נכתב על ידי Statue , 23/1/2014 16:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"I felt like crying but nothing came out. it was just a sort of sad sickness, sick sad, when you can't feel any worse.
I think you know it. I think everybody knows it now and then. but I think I have known it pretty often, too often."
נכתב על ידי Statue , 23/1/2014 16:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום של היום בנוסף לכמה מסקנות,


- הגרון שלי שורף, הבטן של כואבת, האף שלי מצונן, יש לי מיגרנה וקר לי.
אני מרגישה שיש לי קריסת מערכות ואני די מייחלת לזה.
- הגשתי היום מבחן עם ציורים של קומיקס ובקשה יפה שלא להתקשר להורים שלי בגלל זה.
- הדיכאון הכי קשה בבוקר. כשצריך לקום מהשינה לתוך המציאות,
ולהבין שיש לך עוד יום שלם לעבור.
- לא היה לי בולמוס ולא הקאה היום.
 אחרי עשרה הקאות ביומיים האחרונים הרגשתי כבר נגעלת ולא יכולתי לסבול את המחשבה
על זה.
ושוב, הגוף שלי בקריסת מערכות גם בלי העזרה שלי.
- היום היה לי שיעור השלמה ברכיבה. הרגשתי מדוכאת לחלוטין, בקושי קמתי מהמיטה.
ואז הבנתי שאם לא בא לי ללכת לסוסים אז כנראה שאני בדיכאון ממש רציני.
 עוד כמה מסקנות משם:
• אפשר להוסיף הישענות קדימה, חוסר איזון של המושכות ורגליים לא אסרטיביות לרשימת ההרגלים הרעים שלי.
• המורה שלי עדיין ממשיך להתעקש שאעבוד על הרגליים שלי.
אני עדיין מנסה להבין איך הופכים רגליים ליותר אסרטיביות.
• הפניות שלי ממש חרא, עד כדי כך שהייתי צריכה לעבוד על זה כמעט כל השיעור.
• אבל היי, היה שם מישהו גרוע יותר ממני.
(הוא נראה בן שבע)
• לא משנה כמה ארגיש מדוכאת, להיות עם סוסים תמיד יגרום לי להרגיש יותר טוב.
- יש לי 67 שירים בפלאפון, והמספר הזה מוציא אותי מדעתי.
- אני חושבת שאני בדיכאון. לא סתם "דיכי" של רגע, אלא יאוש מוחלט.
 אני רק רוצה לישון ולא להתעורר אף פעם.
- אני חושבת שיש לי חרדות ממש רציניות. של ממש כאבים סומטיים והתקפי חרדה מהדברים הכי מינוריים שיש.
- בא לי לעשות משהו אימפולסיבי בטירוף. בא לי לשתות בקבוק שלם של ג'ק דאניאלס ביחד עם כדורי מרשם שלא שלי.
- אני מרגישה על הקצה ובאיזשהו שלב אני אתפוצץ.
- אני רק מחכה שזה יקרה כבר. 

נכתב על ידי Statue , 21/1/2014 20:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Binge and purge


אז כן, למטאליקה יש אלבום בשם הזה.
אני לא צריכה לשמוע את השירים. אני כבר שומעת גירסאות אקוסטיות של זה כל יום. 
נכתב על ידי Statue , 20/1/2014 15:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חחח ואוו,


את יודעת שהמצב ממש רע כשאומרים לך שאוכלים מרק, ואת שמחה כי זה נוזלי ויהיה לך יותר קל להקיא את זה.
ועכשיו הגרון כואב והעיניים יוצאים מחורים והידיים שרוטות ומסריחות
ואני מרגישה מלוכלכת לא משנה כמה פעמים התקלחתי
ובא לי למות

זמן לקחת כדור.

 

 

נכתב על ידי Statue , 19/1/2014 22:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"כולנו מרגישים מאנים דפרסיביים לפעמים"


טוב
אני מרגישה ככה כל הזמן 
נכתב על ידי Statue , 19/1/2014 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עכשיו אני שופכת דיו,
כמו ששפכתי את הדם שלי.
מדממת את הכאב שלי דרך האצבעות,
במקום דרך ורידים.

אבל האמת שזה לא משחרר כמו פעם.
בכלל לא.

 

 

What have I become?
My sweetest friend.
Everyone I know
Goes away in the end.

 

 

נכתב על ידי Statue , 19/1/2014 15:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היא מדהימה ולא אכפת לי מה אתם חושבים בכלל סבבי






נכתב על ידי Statue , 17/1/2014 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבא,


למה אתה כאן?
לא היית צריך לחזור לכאן.
זה מוקדם לכולנו מדי.
אבא, נמאס לי ממך.
אני לא קבוצת התמיכה שלך.

"מי מכיר אותך יותר ממני?"
וול, כל בן אדם שאני מכירה.
"ולמה את לא מתקשרת?"
כי אתה חונק אותי כבר.


ולמה זה נוח לך להניח שאני חסרת שדרה?
ולמה נוח לך להניח שאני טיפשה?
ולמה זה נוח לך להניח שאתה יכול לעשות לי מניפולציות?
ולמה חשבת שזה בסדר?


אבא, אתה לא יכול לתקן את מה ששברת,
תוותר. 
אני כבר וויתרתי עלייך מזמן.



,See you calling again
.I don't wanna pick up, no, oh
,I've been laying in bed
.Probably thinking too much, oh, oh
Sorry I'm not sorry for the times
.I don't reply, you know the reason why
!Maybe you shouldn't come back

.Maybe you shouldn't come back to me
 

 

,Tired of being so sad
,Tired of getting so mad, baby
!Stop right now
.You'll only let me down, oh, oh
,Maybe you shouldn't come back
Maybe you shouldn't come back to me 

נכתב על ידי Statue , 17/1/2014 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו,


החלטתי להירשם לסוג של חברים-לעט באינטרנט. זה בערך תמיכה לכל מי שמתמודד.
בסדר, מסקרן. נעדכן מה יהיה. 
נכתב על ידי Statue , 17/1/2014 17:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStatue אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Statue ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)