לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

יומן אשפוז


בוקר. 
השעה 13:38. 
1:38 בשעון אמריקאי. 
הכלב ישן. המזגן פועל. אחותי הגיעה להוציא את הכלב. 
כואב לי הראש. המקבוק של סבתא שלי מחמם לי את הרגל. גם הפוך. 
קר. מאוד קר. אני לא יודעת מה יותר קר. הלב שלי או החוסר נשימה שמקפיאה לי את המוח. 
יש מסביבי מלא כדורים. אני לא יודעת מה מהם מה. אני לא יודעת מה מהם לקחתי, מה מהם לקחת עוד. 
חנה ארנדט יש בטלוויזיה. סיפור שואה. אני רוצה להיות שם. אל תשנאו, אני רוצה להיות שם. 
גם בעזה. 
כל מלחמה, רק לא זו שביני ובין עצמי. 
כי אין בה מנצחים. 


בוקר.

13:44. 
1:44 בשעון אמריקאי. 
אני בבית חולים. יש פה אישה שממלמלת דברים. 
אני לא מבינה אותם. 
גם היא לא. 
גם אני ממלמלת דברים. 
גם אני לא מבינה אותם. 
במיטה שלידי יש אישה מבוגרת. 
היא בת 200. 
סתם. 
50. 
היא לא קמה מהמיטה. 
היא גם לא אוכלת. 
היא גם לא חיה. 
אבל היא עדיין נושמת. 
גם אני לא חיה. 
גם אני עדיין נושמת. 


ערב. 
לילה? 
ערב. 
21:57. 
9:57 בשעון אמריקאי. 
יש לידי מכשיר. 
הוא עושה רעש. 
אי אפשר לישון. 
לא צריך לישון. 
לא צריך כלום. 
היה היום אוכל. 
אבל אני לא אוכלת. זה משמין. 
אסור להשמין. גם אסור לחיות. 
למות. 
אסור למות. למות. 
לא עישנתי כבר יומיים. 
הריאות שלי מרגישות ריקות. 
אין בהן עשן. 
אין בהן אש. 
אין בי אש. 
אני צריכה אש. 
תבעירו אותי. 
בוקר.
13:51.
1:51 בשעון אמריקאי.
אני בחדר של הפסיכיאטרית. 
גם אמא שם. 
אבא לא. 
אבא מת. 
אמא בוכה. 
אמא בוכה? 
בוכה. 
היא באמת בוכה. 
הפסיכיאטרית יושבת. 
יש לה עט. 
אני צריכה עט.
לכתוב את כל הטעויות שעשיתי על הלב. 
אין לי לב.
אין לי גם אוויר. 
אין לי גם חיים. 
בוקר. 
10:17. 
10:17 בשעון אמריקאי. 
העלו לי את המינון. 
החליטו גם סמים.
אני צריכה סמים. 
עכשיו אני צריכה גם אלכוהול. 
יש לי חתך חדש ביד. 
לא רואים אותו. 
הוא מאוד עמוק. 
יש לי גם אחד בלב. 
יש לי גם אחד בגרון. 
ערב. 
אני כבר לא יודעת מה השעה. 
אני גם לא יודעת בשעון אמריקאי. 
יש פה מלא אנשים. 
אני כבר לא מזהה. 
אה, זה ההוא שצחק עליי לפני שבועיים. 
והיא.
מי זאת? 
אה. זאת היפה ההיא שקראה לי שמנה. 
לא הייתי שמנה בכלל. 
בלי שקרים. 
את עדיין שמנה. 
אבל לפחות את כבר לא חיה. 
צהריים. 
18:42. 
6:42 בשעון אמריקאי. 
הלוויה הייתה יפה גאיה. 
אבל היא הייתה מאחורת מדי. 
הסתכלתי לך ביומן. 
סליחה. 
ברור שלא תסלחי. 
סליחה על המכות. 
ועל הצעקות. 
ועל כשמשכתי לך בשיער. 
אין לי על מה להצטער. 
סליחה שחיית.
סליחה שמת מאוחר מדי. 
.
נכתב על ידי , 25/8/2014 20:52   בקטגוריות סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)