לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

סיכום השנה האחרונה שלי


אין לי איך להתחיל את הפוסט הזה בצורה נכונה

זו הייתה שנה גרועה ומדהימה במקביל 

אני מצטערת שיצא לי לפספס את רובה בעצב ובדיכאון שלי. 

 

התנשקתי בפעם הראשונה נשיקה אמיתית ונגעתי בפעם הראשונה למישהו בזין, צילמתי את הספר מחזור של השכבה שלי, הלכתי לדיזינגוף סנטר בפעם הראשונה, עברתי שני ניתוחים, הייתי ליד מישהו רק בתחתון (זה לא קרה מאז שהייתי תינוקת), נפרדתי ממקום שהיה כמו בית בשבילי, פגעתי בעצמי, הכרתי אנשים מדהימים, ניתקתי איתם קשר, התחלתי בית ספר חדש ונפרדתי מהחבר שלי בחצי שנה האחרונה. 

 

זו באמת הייתה שנה שהייתה גדולה עליי וזה חבל, כי זו הייתה גם השנה הכי משמעותית שלי. ולמרות שרע לי עכשיו ואני שונאת את עצמי ולמרות שאני מתכננת איך להתאבד כי פעם מחדש אני לא הייתי מוותרת על השנה הזו. בעיקר בגלל החברים המדהימים שפגשתי. אני מקווה שהשנה הקרובה תהיה טובה יותר ואם היא לא מתחילה ברגל ימין זה בסדר כי עוד שלושה חודשים עוד פעם יש שנה חדשה אבל כן. אני מקווה שהכל יהיה בסדר


לבן זונה שנכנס לפה כל פעם דרך המילה עתיד. 

אנא הפסק. 

הדבר היחידי שיקרה בעתיד זה הכאפה שתקבל 

 

נכתב על ידי , 21/9/2014 07:26  
הקטע משוייך לנושא החם: 12 דברים שקרו השנה
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כשאלוהים ברא את הכבשה ב-21/9/2014 23:47



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)