לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014


את האמת שמאוד רע לי 

אני אפילו לא יודעת למה 

אני במצב של מאוד רע אבל גם איפשהו טוב לי ואני מריגשה מאוד מוזר עם הכל 

העולם עצור ואני מרגישה כלואה בתוך בן אדם שאני אפילו לא אוהבת. הסחות דעת יש לי בשפע. אני גם מרגישה שאני משתמשת באנשים כהסחות דעת. אבל כשהם הולכים אני שוב פעם מוצאת את עצמי לבד. "אני מבלה עם פטריק הרבה זמן. בתחילתו של כל ערב, הוא נורא מתרגש. הוא תמיד אומר שהוא מרגיש חופשי ושהלילה הוא הגורל שלו. אבל לאחר כמה זמן נגמרות לו הסחות הדעת" 

הם תיארו אותי מאוד מדהים. 

אין לי בכלל איך לתאר את הכל ואני לא מרגישה צורך לתאר את הכל פשוט רע לי ואני מרגישה כאילו הכל מתפוצץ לי בפרצוף 

הראש שלי כואב ואני לא יודעת איך להתסדר עם עצמי אני פשוט צריכה לישון הרבה ולישון לנצח.

הפסיכולוגית שלי ביקשה ממני לכתוב לה מכתב שמתאר מה עובר עליי וחשבתי פשוט על להראות לה את מה שכתבתי לחברים שלי אז שהם התעלמו ממנו 

לא נורא

אופיר שאל אותי אם הייתי מאוהבת בו ובכללי רע לי מהכל ביחד ואני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי ובכלל 

אני צריכה לישון 

ולשתות 

ולחיות 

ולנשום 

ולראות 

ולבכות.

אני מאוד צריכה לבכות.

נכתב על ידי , 26/9/2014 22:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שחר ב-28/9/2014 01:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)