לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

הופעה של אביב


משהו מתחיל טיפה להסתדר ובמקביל מתחיל גם נורא לההרס

אני מתחילה להרגיש פחות עוד פעם ואני מרגישה רע עם דברים שאני עושה ואני מרגישה רע עם דברים רגילים שאני עושה

אני והאוכל ביחסי אהבה שנאה, שבוע אני לא נוגעת בו שבוע אני נוגעת בו וזה מציק לי כי זה לא בריא ואני מרגישה עם עצמי טיפה טוב יותר כשאני לא אוכלת 

אתמול באתי לכתוב על זה שיש שיפור ושאני מרגישה טוב יותר אבל הערב נהרס לי וטיפה רבתי עם מאיה אבל זה הסתדר היום בבוקר

אני לא חושבת שאני אוכל להסתדר שבוע בלי מאיה אני פשוט אפסיק לחיות ואסתובב כמו זומבית 

אני מנתקת קשרים עוד פעם וחידשתי קשרים עם איזה שלושה אנשים ואני שונאת את זה ואני נורא מושפעת מילדה אחת וזו השפעה רעה ואני מודעת לזה

אני מרגישה רע לגבי עצמי והדברים שאני עושה אבל זה בסדר

ובלי קשר הייתי בהופעה של אביב גפן וזה היה בזאפה וזה היה רגוע וממש נהנתי אבל גם ממש לא

אני אוהבת את אביב וזה פשוט היה לראות את אלוהים מופיע ואני חושבת שכל מה שהייתי צריכה בשביל שזה יהיה מדהים קצת יותר רעש מאיה וסושי 

אני ואמא בקרוב נלך לאכול סושי אני מקווה ואני מסתירה מאנשים מלא דברים ואני מאוד לא מרוצה מזה ואני לא רוצה לעשות דברים שאני עושה ואני רוצה לעשות אותם במקביל ואני נורא מבולבלת לגביי הכל ואני לא אוהבת את איך שהבלוג הזה ניראה ואני תמיד שואלת את עצמי מה אני עושה כאן אבל אם אני עכשיו אפסיק זה יהיה לי ממש ממש חסר ואני צריכה הפסקה מעצמי וממנה וממה שאני עושה.

שבוע הבא אני והמשפחה נוסעים לצימר בדרום ואני הולכת להיות כמעט 48 שעות עם המשפחה שלי וזה יהיה מדהים כי יש לי בן דוד בן חצי שנה שאני נורא אוהבת 

אני מקווה שאני עושה דברים לטובה למרות שלרון יש נקודה ואני צריכה לחשוב עלייה לפני שזה יהיה מאוחר מדי 

אבל היה לי כיף בהופעה של אביב !!!!!

נכתב על ידי , 31/10/2014 18:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)