לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

לא מספיק


אני שונאת את זה שלא משנה מה אני אני לא מספיק. 

אני לא חכמה מספיק בשביל להיות ב4 יחידות מתמטיקה אבל אני מוציאה 90 בשלוש.

אני לא מוצלחת מספיק בשביל להיות ב5 יחידות באנגלית למרות שכמעט הייתי

אני לא טובה מספיק בלערוך, אני גם לא טובה מספיק בלצלם

אני לא יפה מספיק, אני לא רזה מספיק, אני "לא מספיק מעריכה את עצמי" לטענת אמא

אני לא אוהבת מספיק, אני לא שונאת מספיק.

אני לא יודעת מספיק טוב מה אני רוצה בשביל עצמי, אז שלא נדבר על זה שאני לא יודעת מספיק טוב מה אני רוצה מאחרים 

אני לא חברה טובה מספיק, אני לא נאמנה מספיק. לעצמי או לאחרים.

אני לא רצינית מספיק, אני  לא שמחה מספיק. אני גם לא מדוכאת מספיק בשביל לעשות עם עצמי משהו 

אני לא מיוחדת מספיק, אני לא מקבלת תשומת לב מספיק ואני גם מקבלת יותר ממה שמספיק לי לפעמים.

הדברים שלי לא טובים מספיק, העבודות שלי לא מוצלחות מספיק 

הבן אדם שאני לא מספיק טוב. אני לא מספיק טובה לעולם הזה. 

אני לא אוהבת את עצמי מספיק בשביל להתלונן על זה, 

אני גם לא שונאת את עצמי מספיק בשביל לסיים עם זה

אני שונאת את החיים האלה מספיק בשביל לבכות המון 

אני לא שונאת אותם מספיק בשביל להרוג את עצמי.

אני חסרת כוחות ואני מתוסכלת ואני לא מדוכאת מספיק בשביל לחזור למקום ההוא

אין לי מספיק סיבות 

אני צריכה את הכאב של הכל ביחד ואני צריכה את המקום הזה שרע לי 

אני הולכת ונכנסת למקום רע יותר, אני שונאת את מי שאני וזה עושה לי רע ואין לי כוח יותר אין לי כוח פשוט לנסות להבין מה אני רוצה ממני ומכל אחד אחר בעולם הזה ולמה אני בכלל מנסה כאילו אני לא עושה טוב לאף אחד בשום צורה וזה עושה לי רע ואני לא אוהבת את המצב הזה אני לא אוהבת אותו

נכתב על ידי , 5/11/2014 19:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אקספוזיציה חלק שש ב-5/11/2014 20:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)