לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

2015


2014 באמת סוף סוף נגמרה. אני רוצה עוד שנה מהיום להיות פה ולעשות קו על כל המטרות שנתתי לעצמי ועמדתי בהן. 

זו הייתה השנה ללא ספק הכי משמעותית בחיי. הדיכאון, החבר, הפרידה, הבלוג  ועוד כל כך הרבה דברים שביגרו אותי וגרמו לי לראות את הכל בצורה שונה לגמריי ממה שראיתי לפני. חלק לטובה חלק לרעה אבל אני יכולה להגיד שאני מסתכלת על הכל בעין בוגרת. לא הייתי עוברת את השנה הזאת עוד פעם כי היא הכבידה עליי מדי ודי הרסה אותי נפשית אבל אני כן שמחה שעברתי אותה בסופו של דבר כי כל החיים שלי היו ניראים נורא אחרת אם היא לא הייתה עוברת. 

אני מאחלת לך לעצמי לשמוח. באמת לשמוח כמו שפעם שמחתי.

אני מאחלת לעצמי לרדת למשקל שאני רוצה ויותר מזה להרגיש טוב עם הגוף שלי. לקבל את המבנה שלו ולקבל את איך שאני ניראת ואת מי שאני ולאוהב אותה.

אני מאחלת לעצמי חוויה מתקנת לכל הדברים הקשים שהיה לי חשוב לעבור והחוויה שלהן הייתה מזעזעת. 

אני מאחלת לעצמי להגשים את עצמי, ולעשות כל מה שאני יודעת לעשות הכי טוב ובצורה הכי טובה. 

אני מאחלת לעצמי לממש את עצמי ושאחרים גם כן. להנות מכל רגע ולהתנסות בכל הדברים שאני רוצה להתנסות בהם. 

 

אני מקווה שזו תהיה שנה טובה לכולם ושהיא תהווה התחלה חדשה והצלחה חדשה. 

נכתב על ידי , 1/1/2015 17:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כשאלוהים ברא את הכבשה ב-4/1/2015 18:37



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)