לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

אתמול


אתמול היה אחד הימים היותר מדהימים שיצא לי לעבור. הוא היה ספונטני וזורם וממש אהבתי כל רגע בו. 

נסענו בבוקר לצפון לראות שלג והבאנו איתנו את הכלב. כמובן שבאתי עם כפכפים ואפילו הצטלמתי איתן אבל היה ממש כיף ואפילו לא היה לי ממש קר. לא שמתי מעיל! 

צילמתי מלא תמונות והאווירה הכללית הייתה כל כך טובה שרציתי לבכות מאושר. היו לי כמה פעמים בחילה אבל הבטן שלי לאחרונה בכלל לא מתפקדת כרצוי אז אני לא באמת מתלהבת מזה 

משם נסעתי לסבא וסבתא והייתי עם בני דודים הקטנים והיפים שלי ובשניות החלטנו דודה שלי ואני שאני נוסעת איתה לתל אביב, רואה איתה הופעה של שלמה ארצי ונשארת לישון אצלה. 

ההופעה הייתה מדהימה, אני נכנסתי בחינם אבל היא לגמרי שווה 270 שקל שכל האנשים האחרים שילמו. הוא זרם והיה איזה קטע שבן והמתופף ירדו לקהל כי הם עשו תחרות עם איזה ילד קטן שתופף ולגמריי קח את הסיבוב. 

חזרתי לישון והייתי עם בני דודים שלי בבוקר הקטנים והחמודים האלה והכל היה כל כך מדהים והמחליק שלי לא נהרס. 

אני מרגישה שאני צריכה לקחת את עצמי קצת יותר בידיים בכל עניין מתמטיקה ואני ממש מתאבסת ממה שאני עושה אבל זה לא נורא כל כך. יותר חשוב לי לרדת קצת במשקל. 

היום יש יום הולדת לאבא שלי והיינו אמורים לצאת למסעדה אבל נצא ביום שישי בשביל שאמא לא תצטרך להכין ארוחת ערב. אני מתה לאכול בשר כבר חודשיים הגיע הרגע סוף סוף

הייתה לי חברה ממש טובה לפני שנתיים ואני כל כך מתגעגעת אלייה פתאום אין לי איך להסביר כמה ואני ממש רוצה שמישהו יאהב אותי ואני לא מוצאת איזה מישהו שישים אותי במקום ויגרום לי להרגיש טוב

כמה שטויות 

 

נכתב על ידי , 11/1/2015 14:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כשאלוהים ברא את הכבשה ב-12/1/2015 19:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)