לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014


תסתכל לה בעיניים 
תישך את השפתיים 
עד שזה יכאב לך קצת 

 

מהשירים שאני מחפשת שנים, מוצאת וחורשת 

נכתב על ידי , 29/12/2014 23:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כשאלוהים ברא את הכבשה ב-31/12/2014 20:39
 



הכל טוב


אנילא מצליחה להעביר את המילים לכתב 

אני עוד יותר לא מצליחה את הרגשות שלי להעביר לכתב אבל הכל טוב 

הכל פשוט טוב

אני עובדת הרבה, אני צוחקת מהכל, אני חברה של כולם 

אני שמחה ואני מציירת ציורים על הידיים בכיף והכל פשוט כיף מאוד

נכתב על ידי , 25/12/2014 15:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כשאלוהים ברא את הכבשה ב-29/12/2014 19:52
 



אין כוח


נכתב על ידי , 19/12/2014 21:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא ישנה ולא אוכלת ואין לי זמן אפילו להיפגש עם חברים, אני עובדת ועובדת ועובדת ומחייבת אותי להיות מפוצצת באחראיות מטורפת שאין לי כוח יותר לקחת 

הגוף שלי קורס, אני חולה ואני מוציאה מעצמי דברים מזעזעים עם הדבר הזה. כל פעם שמגיע איזה משהו שאני צריכה לקחת עליו אחראיות גדולה אני מרגישה לא טוב עם זה. הכל באמת קורס. 

הייתי אמורה להיות עכשיו כבר בבאר שבע אצל חברה ולהעביר אצלה את הסופש ובמקום זה אני בבית חולה ומרגישה רע כל כך. אני צריכה את השקט שלי ואת המיטה שלי ואני לא מסוגלת לקום. הגוף שלי לא נותן לי

ב10 המורה שלי מתקשר אליי שאני צריכה לבוא לצלם ותוך 20 דקות התייצבתי בבית ספר עם 4 סווטשרטים ורצון לישון ולהרוג את המורה שלי שלא חשב שמישהי אחרת תביאי מצלמה ודאג להביא אותי לבית ספר כשאני גוססת וכל המורות קראו לי מפגרת כי באתי. אני קוראת לזה נאמנות!!! 

בכל מקרה, אני שונאת להיות חולה. הלוואי והייתי בריאה לנצח

נכתב על ידי , 18/12/2014 12:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוגמגניב! ב-18/12/2014 16:59
 




אני מתה לכתוב איזה סיפור יפה ולא דכאוני ואובדני כמו האחרונים שלי ולא הולך לי וזה מעצבן אותי 

אני אפילו לא דואגת. אני נורא נהנת מהמצב הכללי האחרון ולמרות שאני חולה כבר יומיים כמו פוסטמה אני אלך היום לעבוד ואעשה את זה בכיף. אחליף את אחותי בלהוציא את הכלב ואהנה מהכל. 

אתמול הייתי חולה בטירוף בקטע של אני מוצאת תנוחה שלא עושה לי בחילה ואני נשארת בה כל היום. לא אכלתי אתמול כלום (חוץ ממרק שממש חייבו אותי וחצי כפית פירה) וזה ממש שימח אותי. 

אני שונאת את זה שאני אוכלת כמו שצריך ואני שונאת את זה שאמא מגזימה עם הכל ואני שונאת שחושבים שיש לי הפרעות אכילה כי וולאק אין לי אני פשוט ממש לא אוהבת לאכול אז אני לא עושה את זה כמעט 

אתמול הייתה אמורה להיות תחרות שהכיתה שלי הייתה אמורה ללכת וממש רציתי ללכת לשם ולהיות בה ולרכל עם המורה על הכל וכל מני שטויות אבל המחלה המעצבנת הזאת של ה24 שעות דפקה לי את החיים והייתי תקועה עם הראש באסלה כל היום

מחר אני צריכה לשמור את כל התמונות של כולם ולשלוח להם. אני ממש אוהבת את הבית ספר שלי

נכתב על ידי , 16/12/2014 09:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)