לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

היום הזה פשוט גדול עליי


זה היה אחד הימים היותר טעונים רגשית שיצא לי לחוות. בבוקר הלכתי לעבודה באמת בפעם הראשונה והיה ממש כיף ובאמת נהנתי אני חושבת לעשות את זה באמת בתור התנדבות ולא כעבודה.. אנשים שם מדהימים והם עוזרים והם הכל ואני לא יודעת להסביר יש שם הרגשה מדהימה ממש ואז חזרתי הביתה והלכתי אליו ולא יודעת איפשהו ציפיתי ליותר תשומת לב לא נפגשנו שבוע ובשבוע הזה נפרדנו וחזרנו וזה היה שבוע נורא רגשי ונורא קשה ונורא רציתי שנהיה נורא ביחד אבל הוא העדיף להיות עם הכרית והשמיכה ולישון 

קיצר קרה מה שקרה אחרי שהלכתי ורבנו ופשוט ישבנתי בתחנת אוטובוס 40 דקות בלי סיבה פשוט לא רציתי לזוז היה לי קשה ממש משום מה והייתי צריכה את השקט שלי ואכן קיבלת אותו עד שאותו בחור בן 26 התחיל לדבר איתי וזה היה ממש מצחיק משום מה אבל הוא עודד לי את המצב רוח בטירוף!!

הקיצקץ דיברתי עם החברה הכי טובה שלי ואני פשוט לא יכולה להתחיל לנסות לדמיין את החיים שלי בלעדייה היא פשוט הדבר הכי טוב שהעולם עשה בשבילי אני אוהבת אותה יותר מהכל היא פשוט מחזקת אותי ומכניסה בי אנרגיות שאף בן אדם לא מכניס כבר אולי 8 שנים ובאמת שהיא מדהימה והלוואי והייתי היא ופשוט ישבנו 4 שעות ודיברנו ולא יודעת היא פשוט מדהימה אותי אני אוהבת אותה כל כך

אני פשוט חייבת לגמור את היום הזה ממני וללכת לישון

נכתב על ידי , 30/6/2014 14:07   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יודעת


יש לי איזה מחסום כתיבה אם אפשר לקרוא לזה ככה כי אני לא מצליחה להעביר שום דבר שאני מנסה להגיד או שאני מרגישה לכתב וזה משהו שהצלחתי בו ואני לא יודעת מה לעשות

אתמול היה לי אחלה יום למרות שבערב טיפה רבתי עם ההורים אבל היה לי כיף וחלמתי חלום ממש מוזר ואני צריכה עזרה מאנשים שיש להם טמבלר אני חושבת למות מתישהו בגלל זה 

נכתב על ידי , 28/6/2014 15:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כשאלוהים ברא את הכבשה ב-30/6/2014 14:10
 



גאולה


נכתב על ידי , 28/6/2014 00:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ששת המילים שהורגות אותי מבפנים


נפרדנו

או לקחנו הפסקה

מה ההבדל

 


23:17

חזרנו

נכתב על ידי , 24/6/2014 23:17  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tom~972 ב-24/6/2014 21:57
 



תחזירו אותי לבית ספר


אני לא רוצה את החופש הגדול הזה אני רוצה מחר ללכת לבית ספר ולהיות עם הכיתה המדהימה שלי וללמוד עם המחנך המושלם שלי 

אני לא רוצה לישון מ10 הבוקר עד 4 בצהריים או ללכת לים כל יומיים ולנסוע לתל אביב או משהו כזה 

תתנו לי עוד שבועיים בבית ספר ואני אהיה המאושרת באדם

נכתב על ידי , 21/6/2014 21:55  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול!
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/6/2014 08:03
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)